I've asked about you 

君について聞いたら

and they told me things

彼らは教えてくれたけど

But my mind didn't change

僕の考えは変わらなかったよ

And I still feel the same

今も同じ気持ちだ

What's a life with no fun? 

楽しみのない人生って何?

please don't be so ashamed

頼むからそう恥ずかしがるなよ

I've had mine, 
you've had yours we both know

俺も君も手に入れた、二人とも分かってる

We know, 

分かってる

they don't get you like I will

彼らは俺のようには君を理解できない

My only wish is I die real

俺の望みは死にたいってだけ

'Cause that truth hurts, and those lies heal

真実は痛く、嘘が俺を癒すから

And you can't sleep thinking 
that he lies still

君は、彼がまだ
嘘をついてると思って眠れない

So you cry still, 
tears all in the pillow case

だからまだ泣いてるんだ
涙は全て枕カバーに吸い込まれ

Big girls all get a little taste,ah

大人の女になるとそれを味わうのさ

Pushing me away so I give her space,ah

俺は自分は二の次に、彼女に自由を与える

Dealing with a heart that I didn't break

壊さなかった心を手にしながら

I'll be there for you, I will care for you

君の為にいる、君を思ってる

I keep thinking you just don't know

ただ気付かない君を思い続ける

Trying to run from that, 

逃げようとしながら

say you're done with that

もう終えたんだと言って

On your face girl, it just don't show

君の表情はまだ教えてくれない

When you're ready, just say you're ready

覚悟が出来たならそう言って

When all the baggage just ain't as heavy

背負った物がそんなに重くないなら

And the party's over, just don't forget me

楽しい時間が終わっても
ただ俺を忘れないで

We'll change the pace 
and we'll just go slow

俺達はペースを変えて
ただゆっくりいこう


You won't ever have to worry,

心配しなくていい

You won't ever have to hide

隠れたりしなくていい

You've seen all my mistakes

俺の失敗も全部見てきただろ

So look me in my eyes

だから俺の目を見て


'Cause if you let me, 

だってあなたが許してくれるなら

here's what I'll do

私はこうする

I'll take care of you

あなたを大切にするよ

I've loved and I've lost

私は愛して、失ったの


It's my birthday, I'll get high if I want to

俺の誕生日、望めば気分良くもなれる

Can't deny that I want you, 

君を求めてる事は偽れない

but I'll lie if I have to

でも必要なら嘘をつくよ

'Cause you don't say you love me

だって君の友達が尋ねても

To your friends when they ask you

君は俺を愛してるとは言わないから

Even though we both know that you do

本当はそうだと二人が分かっていても


One time, been in love one time

一度は恋に落ちた

You and all your girls in the club one time

君と友達は皆クラブで一度

All so convinced that you're following your heart

君は気持ちに正直だって皆確信してる

'Cause your mind don't control 
what it does sometimes

君の頭は気持ちをたまに制御できないから

We all have our nights though, 

僕らはみんな夜を楽しんでるのに

don't be so ashamed

そんなに恥ずかしがるなよ

I've had mine, 
you've had yours, we both know

俺も君も手に入れた、二人とも分かってる

We know, 

分かってる


you hate being alone

君が一人が嫌いな事

You ain't the only one

君は一人じゃない

You hate the fact that you bought the dream

君は自分が夢を買ったって事実も

And they sold you one

彼らがそれを売ったって事実も嫌いなんだ

You love your friends 

君は友達が大好きだけど

but somebody shoulda told you 
somethin' to save you

誰かが君を救う言葉を
かけてあげるべきなんだ

Instead they say,

こう言う代わりに


Don't tell me, I don't care

『言わないで、どうでもいいから』

If you hurt, I don't tell you

『君が傷付くなら教えないよ』

You don't care, if you're true

『君は気にしないだろ、君が正しいなら』


I know you've been hurt by someone else

あなたが誰かに
傷付けられたんだって知ってるよ

I can tell by the way you carry yourself

あなたの素振りで分かるの

If you let me, 

あなたが許してくれるなら

here's what I'll do

私はこうする

I'll take care of you

あなたを大切にするよ

I've loved and I've lost

私は愛して、失ったの





{E9CF7F91-8F91-4492-9A3F-3483510315AF}