When your legs don't work 
like they used to before

君の足が前と同じようには
動かなくなってしまって

And I can't sweep you off of your feet

そして僕が君をときめかせられなくなっても

Will your mouth still remember 
the taste of my love?

君の口はまだ僕の愛の味を覚えていてくれる?

Will your eyes still smile from your cheeks?

君の目はまだ頬から笑ってくれる?


And, darling,
I will be loving you 'til we're 70

愛しい人、僕は
僕らが70歳になっても君を愛してるよ

And, baby,
my heart could still fall as hard at 23

僕の心臓は23歳の時と同じように
君に強く恋してるだろう

And I'm thinking 'bout how

考えてるんだ


people fall in love in mysterious ways

人が恋に落ちる様子は不思議だなって

Maybe just the touch of a hand

多分ただ手が触れただけなのに

Well, me—
I fall in love with you every single day

そうだね、僕も毎日君に恋に落ちてる

And I just wanna tell you I am

それをただ君に伝えたいんだ


So, honey, now

だから、ねえ今

Take me into your loving arms

愛しい君の腕の中へ僕を導いて

Kiss me under the light of a thousand stars

千の星の光の下で僕にキスしてくれ

Place your head on my beating heart

鼓動する心臓の上に君の頭を重ねて

I'm thinking out loud

つい口に出た

Maybe we found love right where we are

多分今この場所で僕らは愛を見つけたんだね


When my hair's all but gone
and my memory fades

僕の髪も記憶も全て抜け落ちて

And the crowds don't remember my name

観客も僕の名前を覚えていなくて

When my hands don't play the strings 
the same way

僕の手が前と同じようには
ギターを弾けなくなってしまっても

I know you will still love me the same

君は変わらず僕を愛してくれるんだろう


'Cause, honey, your soul could never grow old,
it's evergreen

だって君の魂は衰えることなく
若々しいままだろうから

And, baby,
your smile's forever in my mind and memory

君の笑顔は
僕の記憶と思い出の中で永遠に残り続けるよ

I'm thinking 'bout how

考えてるんだ


people fall in love in mysterious ways

人が恋に落ちる様子は不思議だなって

Maybe it's all part of a plan

多分それは全部計画のうち

Well, I'll just keep on making 
the same mistakes

うん、きっと僕はこれからも
同じ間違いを何度も繰り返すんだろう

Hoping that you'll understand

その度、君が理解してくれたらいいな


That, baby, now

だから、ねえ今

Take me into your loving arms

愛しい君の腕の中へ僕を導いて

Kiss me under the light of a thousand stars

千の星の光の下で僕にキスしてくれ

Place your head on my beating heart

鼓動する心臓の上に君の頭を重ねて

Thinking out loud

つい口に出た

Maybe we found love right where we are

多分今この場所で僕らは愛を見つけたんだね


So, baby, now

だから、ねえ今

Take me into your loving arms

愛しい君の腕の中へ僕を導いて

Kiss me under the light of a thousand stars

千の星の光の下で僕にキスしてくれ

Oh, daring,

愛しい人

place your head on my beating heart

鼓動する心臓の上に君の頭を重ねて

Thinking out loud

つい口に出た

Maybe we found love right where we are

多分今この場所で僕らは愛を見つけたんだね

Oh, baby,
we found love right where we are

そう、僕らは今この場所で愛を見つけたんだ

And we found love right where we are

僕らは今この場所で愛を見つけたんだ




{BCAE44C8-9898-4F0F-BC55-5F1EB218ADD1}