When the rain is blowing in your face,

あなたの顔に雨が降り注ぐなら

When the whole world is on your case,

世界の全てがあなたにのしかかるなら

I could offer you a warm embrace

私が抱き締めて温もりを伝えてあげる

To make you feel my love.

私の愛を感じられるように



When the evening shadows 
and the stars appear,

夕方の闇と星が現れる時

And there is no one there to dry your tears,

あなたの涙を乾かす人が
誰もいないなら

I could hold you for a million years

私が何百万年でも抱き締めてあげる

To make you feel my love.

私の愛を感じられるように


I know you haven't made your mind up yet,

まだ迷っているんでしょう?

But I would never do you wrong.

でも私は絶対あなたを酷く扱ったりしないよ


I've known it from the moment that we met,

二人が出会った瞬間から気付いてたの

No doubt in my mind where you belong.

あなたの居場所はここだって
疑う余地も無かった


I'd go hungry,
I'd go black and blue,

空腹になってもいい
絶望したっていい

I'd go crawling down the avenue.

地を這う事になったっていい

No,there's nothing that I wouldn't do

出来ない事なんて何もないよ

To make you feel my love.

あなたが私の愛を感じられるなら


The storms are raging on the rolling sea

嵐がうねる海の上で荒れている

And on the highway of regret.

後悔の道の上にも


Though winds of change are blowing 
wild and free,

変化の風は
奔放に、自由に吹いているのに

You ain't seen nothing like me yet.

あなたはまだ
私のようには何も見えていないのね


I could make you happy, 
make you dreams come true.

幸せにしてあげる、夢を叶えてあげる

Nothing that I wouldn't do.

出来ない事なんて何もないよ

Go to the ends of the Earth for you,

あなたのためなら地球の果てまで行こう

To make you feel my love

あなたが私の愛を感じられるように

To make you feel my love

あなたが私の愛を感じられるように