実は双子のパパ・ママと知って驚く芸能人ランキング | 華流パラダイス D様応援団

華流パラダイス D様応援団

せんえつながらディーンフジオカ様とダライ・ラマ法王様のダブル【D】様をヨイショさせていただきます(汗滝)



第2位は……




Happy birthday to my dearest angels, I'm sorry I missed the great moments in your life. 

I'm giving my bestest to make sure during the time we live apart every single second here is worthwhile for someday you guys are old enough to look back and know what daddy was doing miles apart today. 

I love you more than words can say. Looking forward to our next trip together.


お誕生日おめでとう、私の最愛の天使たち、

君たちの人生の素晴らしい瞬間に立ち会えなくて、本当に申し訳ない。

君たちが、いつか大人になって、あの時、パパは何をしていたのか?理解できるようになった時のために、分かれて暮らしている毎秒ごと、ずっとベストを尽くしているん今日この頃なんだ。

君たちをどれだけ愛してるなんかなんて、言葉で語り尽くせないくらいだ。

次の旅行にいっしょに出かけるのを楽しみにしているからね。



パパってホントにタイヘンですよね💦🙏🌟

と思ったらポチっとお願いします💕