今月はコチラを踊りますハートハート

歌詞も見てねブリトニー


Britney Spears - Circus


Theres only two types of people in the world
世の中には二通りの人間しかいない
The ones that entertain, and the ones that observe
人を楽しませる人と、見てるだけの人
Well baby Im a put-on-a-show kinda girl
私はショーを見せるほうのタイプ
Dont like the backseat, gotta be first
目立たないのは嫌、トップでなきゃ
Im like the ringleader
私は団長のように
I call the shots
命令する
Im like a firecracker
私はまるでファイアクラッカー
I make it hot
熱くさせる
then i put on a show
それじゃあショーを見せましょう

I feel the adrenaline moving through my veins
アドレナリンが血管を流れていく
Spotlight on me and im ready to break
スポットライトは私に、準備はできた
Im like a performer, the dancefloor is my stage
私はパフォーマーのように、ダンスフロアは私のステージ
Better be ready, hope that ya feel the same
用意はいい?私と同じこと感じてほしい


All the eyes on me in the center of the ring

舞台の真ん中にいる私をみんなが見てる
Just like a circus
まるでサーカス
When I crack that whip, everybody gon' trip
私が鞭を打てば、みんな踊りだす
Just like a circus
まるでサーカス
Dont stand there watching me, follow me
そこで立って見てないで、私に続いて
Show me what you can do
何か見せてよ
Everybody let go, we can make a dancefloor
みんなはめをはずして 私たちでダンスフロアをつくるの
Just like a circus
まるでサーカス


Theres only two types of guys out there,
男には二通りしかない
Ones that can hang with me, and ones that are scared
私と付き合える男と、怖がる男
So baby I hope that you came prepared
あなたには覚悟ができててほしい
I run a tight ship so, beware
私は厳しくするから、ご用心
Im like the ringleader
私は団長のように
I call the shots
命令する
Im like a firecracker
私はまるでファイアクラッカー
I make it hot
熱くさせる
then i put on a show
それじゃあショーを見せましょう

I feel the adrenaline moving through my veins
アドレナリンが血管を流れていく
Spotlight on me and im ready to break
スポットライトは私に、準備はできた
Im like a performer, the dancefloor is my stage
私はパフォーマーのように、ダンスフロアは私のステージ
Better be ready, hope that ya feel the same
用意はいい?私と同じこと感じてほしい

※繰り返し

Let's go.
行きましょう
Lemme see what you can do.
私に何か見せてよ
I'm runnin' this (like like like like a circus)
私はこうする(サーカスみたい)
Yeah.
Like a what? (like like like like a circus)
どんなふうなの?(サーカスみたい)

※繰り返し



やっぱりこの人危険すぎるネ!!!



10分でもブリちゃんの魂と交換したいハートハート



早くこう言えるオンナになろうぺろっ



今月も一緒に燃えましょうメラメラメラメラ



2年前のワタシでした~w