やっぱりリアーナ大好きやなラブラブ

ヘビープレイ曲≧(´▽`)≦






歌詞も最高ドキドキ



$DJ MaRiaのOfficial Blog


[VERSE 1]
I want you to love me, like I’m a hot pie
ホットパイのように、私を愛して欲しいの
Keep thinkin’ of me, doin’ what you like
好きなことしながら、ずっと私のことを考えて
So boy forget about the world cuz it’s gon’ be me and you tonight
だからねぇ、もう外のことは忘れて、今夜はあなたと私しかいないんだから
I wanna make your bed for ya, then imma make you swallow your pride
あなたの為にベッドメイキングをしてあげたいの、そしてあなたのプライドをへし折るの

[CHORUS]
Want you to make me feel like I’m the only girl in the world
世界には女の子は私一人しかいないかのように感じさせて欲しいの
Like I’m the only one that you’ll ever love
私があなたが初めて愛した人かのように
Like I’m the only one who knows your heart
私だけがあなたの気持ちをわかってるかのように
Only girl in the world…
世界にいるたった一人の女の子かのように。。。
Like I’m the only one that’s in command
私だけがコントロール力があるかのように
Cuz I’m the only one who understands how to make you feel like a man
なぜなら、私だけがどうやってあなたに男として感じてもらうかを知っているから

Want you to make me feel like I’m the only girl in the world
世界には女の子は私一人しかいないかのように感じさせて欲しいの
Like I’m the only one that you’ll ever love
私があなたが初めて愛した人かのように
Like I’m the only one who knows your heart
私だけがあなたの気持ちをわかってるかのように
Only one…
私だけ。。。

[VERSE 2]
Want you to take me like a thief in the night
私を夜の泥棒みたいに扱って欲しいの
Hold me like a pillow, make me feel right
枕の様に私を抱いて、気持ちよく感じさせて
Baby I’ll tell you all my secrets that I’m keepin’, you can come inside
ベイビー、秘密にしてる全てのことをあなたに話すわ、私の中に入って来てもいいわ
And when you enter, you ain’t leavin’, be my prisoner for the night
そして入って来たらもう行かないで、私の夜の囚人になってちょうだい


[CHORUS]
Want you to make me feel like I’m the only girl in the world
世界には女の子は私一人しかいないかのように感じさせて欲しいの
Like I’m the only one that you’ll ever love
私があなたが初めて愛した人かのように
Like I’m the only one who knows your heart
私だけがあなたの気持ちをわかってるかのように
Only girl in the world…
世界にいるたった一人の女の子かのように。。。
Like I’m the only one that’s in command
私だけがコントロール力があるかのように
Cuz I’m the only one who understands, like I’m the only one who knows your heart, only one…
私だけがあなたの気持ちを理解し、わかってるかのように、私だけ。。。

[BRIDGE]
Take me for a ride
ドライブに連れてって
Oh baby, take me high
オーベイビー、私をもっとハイにして
Let me make you first
私をあなたの初めてにして
Oh make it last all night
一晩ずっとそうしていて
Take me for a ride
ドライブに連れてって
Oh baby, take me high
オーベイビー、私をもっとハイにして
Let me make you first
私をあなたの初めてにして
Oh make it last all night
一晩ずっとそうしていて

[CHORUS]
Want you to make me feel like I’m the only girl in the world
世界には女の子は私一人しかいないかのように感じさせて欲しいの
Like I’m the only one that you’ll ever love
私があなたが初めて愛した人かのように
Like I’m the only one who knows your heart
私だけがあなたの気持ちをわかってるかのように
Only girl in the world…
世界にいるたった一人の女の子かのように。。。
Like I’m the only one that’s in command
私だけがコントロール力があるかのように
Cuz I’m the only one who understands how to make you feel like a man
なぜなら、私だけがどうやってあなたに男として感じてもらうかを知っているから
Only girl in the world…
世界でたった一人だけの女の子
Girl in the world…
世界でたった一人だけ
Only girl in the world…
世界でたった一人だけの女の子
Girl in the world…
世界でたった一人だけ




$DJ MaRiaのOfficial Blog