去年からの大旋風が未だに止まらないMAGIC!ですが、RUDEだけとおもってる皆さんへ朗報ですひらめき電球
実は俺、この曲が一番好きなんじゃないかと思うくらいMOODを持った曲でREGGAE POP BANDにふさわしくLOVERS調の夏の夕暮れに好きなあなたと聞きたい。そう思わせてくれるSWEETなナンバーですニコニコ


早く夏が来ないかな~??そんな思いもこめて、少し時期としてはズレますがこのタイミングでやりたいと思いますアップ
これはRUDEで歌った女の人への曲なのかな??そう信じたい所ですねアップ


LET YOUR HAIR DOWN / MAGIC!



There she goes, there she goes, there she goes
There's nothing better than my beautiful woman
Even though, even though, even though
It's not always heaven, we still fly together

ほら彼女がきた
俺の自慢の彼女に勝てるものなんて何もないんだ
たとえいつも天国のようではないかもしれないけど
ずっと一緒に最高の気分でいられる


To me you are more than just skin and bones
You are elegance and freedom and everything I know
So come on and...

俺にとって君は自分の体なんかよりも大切でさ
君は端麗で自由で、そして俺の知ってる全てなんだ
だからちょっとこっちに来て


Baby let your hair down
Let me run my fingers through it
We can be ourselves now
Go ahead, be foolish
No one's on the clock now
Lying in this simple moment
You don't gotta worry now
Just let your hair down

ねぇ髪の毛おろしてみてよ
俺にその髪の毛をなでさせて
今は二人だけの時間だから
どれだけお互いに溺れたっていいんだ
誰も止める人なんていないしさ
このなんでもない幸せな時間に浸って
心配なんてもちろんいらないさ
だから髪の毛をおろしてくれないかな


Tell me when, tell me when, tell me when
When I can steal a sweet kiss right from you
I'm diving in, I'm diving in, I'm diving in
The water's warm right here

俺に教えて
いつ君のその甘い口づけを奪えるのかを
今にもダイブしちゃいそうなんだ
ここにあるその暖かい唇に


To me you are more than just skin and bones
You are elegance and freedom and everything I know
So come on and...

俺にとって君は自分の体なんかよりも大切でさ
君は端麗で自由で、そして俺の知ってる全てなんだ
だからちょっとこっちに来て


Baby let your hair down
Let me run my fingers through it
We can be ourselves now
Go ahead, be foolish
No one's on the clock now
Lying in this simple moment
You don't gotta worry now
Just let your hair down
[x2]

ねぇ髪の毛おろしてみてよ
俺にその髪の毛をなでさせて
今は二人だけの時間だから
どれだけお互いに溺れたっていいんだ
誰も止める人なんていないしさ
このなんでもない幸せな時間に浸って
心配なんてもちろんいらないさ
だから髪の毛をおろしてくれないかな