UKが生んだ天才シンガーソングライターの彼の新曲が良すぎて泣けてきますしょぼん
といってもリリースは8月でMVが発表されたのが10月って事なんで、ちょっとチャートアクションは遅めなもののUKやAUSを中心にHIT中でございますアップ


今の自分が、きっと70になったって今と変わらないくらい君を愛せるんだ。と歌うHow Sweet!!!な曲になってますが、これEd自身が現在交際中の彼女に向けて送った歌だそうですにひひ


Thinking Out Loud / Ed Sheeran




When your legs don't work like they used to before
And I can't sweep you off of your feet
Will your mouth still remember the taste of my love
Will your eyes still smile from your cheeks

君の足が今みたいに自由に動かせなくて
俺は君のその体を抱きかかえてあげられない
そんな風になっても
君は2人でしたあのキスをまだ覚えていて
まだ心からの笑顔を見せてくれる?


Darlin' I will
Be lovin' you
Till we're seventy
Baby my heart
Could still fall as hard
As twenty three

ねぇ、俺はきっとその時もこの気持ちは変わらない
70歳になったって絶対変わらない
君を想うこの気持ちは変わらない
23歳の今と同じなんだよ


I'm thinkin' bout how
People fall in love in mysterious ways
Maybe its all part of our plan
Me I fall in love with you every single day
I just wanna tell you I am

今もこうやって
人はどんな不思議な縁で誰かを好きになるんだろうって考えてるんだ
だけどきっと最初から運命で決まってたことなんだよね
俺はどんな風に思うかって?
君を日々想う気持ちは強くなってるんだ
そんな風に君に伝えたいよ


So honey now.....
Take me into your lovin' arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
I'm thinking out loud
Maybe we found love right where we are

だからさぁ、
君のその優しい腕で抱きしめて
満天の星空の下でキスをして
君の頭を胸にあてて俺の鼓動を聞いて欲しい
今も声に出してこうやって考えてる
きっと俺たちはありのままの自分を好きになれたんだって事を


When my hairs all but gone and my memory fades
And the crowds don't remember my name
When my hands don't play the strings the same way (mmm)
I know you will still love me the same

髪の毛が薄くなって記憶も薄れてくる頃
周りからも俺の事を忘れられて
ギターだって今みたいに弾けなくなっても
君だけは今と同じように俺を愛してくれるって思ってる


Cause honey your soul
Can never grow old
It's evergreen
Baby your smile's forever in my mind and memory

だって君のきれいなその心は年取ったりなんかせず
今とずっと変わらずにいるんだ
君の笑顔だけはずっと忘れずに俺の心に深く残るのさ


I'm thinkin' bout how
People fall in love in mysterious ways
Maybe just the touch of a hand
I'll continue making the same mistakes
Hoping that you'll understand

今もこうやって
人はどんな不思議な縁で誰かを好きになるんだろうって考えてるんだ
俺はこの先なにか同じ過ちを繰り返すかもしれない
でもそんなときも君はわかってくれるって願ってる


That baby now (oooooh)
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
I'm thinking out loud
Maybe we found love right where we are (ohh ohh)

(al la la la la la la la la)

だからさぁ、
君のその優しい腕で抱きしめて
満天の星空の下でキスをして
君の頭を胸にあてて俺の鼓動を聞いて欲しい
今も声に出してこうやって考えてる
きっと俺たちはありのままの自分を好きになれたんだって事を