前にBLOGでも紹介しましたが、BEYONCEのそのとんでもないアルバムリリース方法で超話題となり即アルバムチャート1位となり音楽業界が騒然となった作品から一番好きなこの曲をアップ


全曲VIDEO付きのリリースってのもあって、ビジュアル面でも楽しめたのがさらにこの曲を好きにさせてくれましたニコニコXOって表現よく見ると思いませんか?!
今回はその辺の意味もあわせてCHECKしてみてください合格
なんか


XO / BEYONCE



[Verse 1:]
Your love is bright as ever (ever, ever, ever)
Even in the shadows (shadows, shadows, shadows)
Baby kiss me (kiss me, kiss me, kiss me)
Before they turn the lights out (lights out, lights out, lights out)
Your heart is glowing (glowing, glowing, glowing)
And I'm crashing into you (into you, into you, into you)
Baby kiss me (kiss me, kiss me, kiss me)
Before they turn the lights out (the lights out)
Before they turn the lights out (the lights out)
Baby love me lights out

あなたの愛は今までに感じた事ないくらい輝いてるの
たとえ影に包まれようとも
キスしてちょうだい
彼らが明かりをけす前に
あなたのハートはどんどん大きくなっていく
そして私はあなたに惹かれていくの
キスしてちょうだい
明かりが消える前にね
そして私を愛して明かりを消してちょうだい


[Pre-Hook:]
In the darkest night hour (In the darkest night hour)
I'll search through the crowd (I'll search through the crowd)
Your face is all that I see
I'll give you everything
Baby love me lights out
Baby love me lights out
You can turn my lights out

真っ暗に包まれる時間でも
人ごみの中から探し出すの
あなたの顔だけを頼りに
全てを捧げるの
私を愛して明かりを消してちょうだい
わたしをもっと燃やしてみせて


[Verse 2:]
We don't have forever
Ooh, baby daylight's wasting (wasting, wasting, wasting)
You better kiss me (kiss me)
Before our time has run out
Mmmhh yeah...
Nobody sees what we see
They're just hopelessly gazing, oh
Oh, baby take me, me
Before they turn the lights out
Before our time has run out
Baby love me lights out

永遠なんてあると思ってない
日の光がもったいないわ
今キスしてほしいの
二人の時間が無くなる前に
誰も私たちの見てる事が見えてないわ
ただうらやましそうに眺めてるだけ
だから私を連れ去って
彼らが明かりを消す前に
時間が無くなる前に
私を愛して明かりを消してちょうだい


[Pre-Hook:]
In the darkest night hour (In the darkest night hour)
I'll search through the crowd (I'll search through the crowd)
Your face is all that I see
I'll give you everything
Baby love me lights out
Baby love me lights out
You can turn my lights out

真っ暗に包まれる時間でも
人ごみの中から探し出すの
あなたの顔だけを頼りに
全てを捧げるの
私を愛して明かりを消してちょうだい
わたしをもっと燃やしてみせて


[Hook:]
I love you like XO
You love me like XO
You kill me boy XO
You love me like XO
All that I see
Give me everything
Baby love me lights out
Baby love me lights out
You can turn my lights out

抱きしめてキスしたい程に愛しいの
あなたもそう思ってるでしょ
私を射止めたのよ
抱きしめてキスしたい程に愛してくれるでしょ
あなただけを頼りにしてるの
全てをちょうだい
私を愛して明かりを消してちょうだい
わたしをもっと燃やしてみせて


[Pre-Hook]
In the darkest night hour (In the darkest night hour)
I'll search through the crowd (I'll search through the crowd)
Your face is all that I see
I'll give you everything
Baby love me lights out
Baby love me lights out
You can turn my lights out

真っ暗に包まれる時間でも
人ごみの中から探し出すの
あなたの顔だけを頼りに
全てを捧げるの
私を愛して明かりを消してちょうだい
わたしをもっと燃やしてみせて