オシャレなオブジェはいかが?
![くもり](https://stat.ameba.jp/blog/ucs/img/char/char2/027.gif)
![ハート](https://emoji.ameba.jp/img/user/yu/yukkan-b/2657331.gif)
![ビックリマーク](https://stat.ameba.jp/blog/ucs/img/char/char2/039.gif)
MOSAIC FRUIT 840yen
![ドット](https://emoji.ameba.jp/img/user/mi/micky15/642983.gif)
![キラキラ](https://emoji.ameba.jp/img/user/re/red-enka/86484.gif)
![!](https://emoji.ameba.jp/img/user/mo/moito/238624.gif)
![DJ Mai(チャンマイ)オフィシャルブログ「マイネームイズマイ」Powered by Ameba](https://stat.ameba.jp/user_images/20110611/12/dj-mai/27/16/p/o0300030011283591061.png?caw=800)
Brand concept ▼ CONCRETE DESIGN゚・*:.。..。.:*・゚゚・*:.。..。.:*・゚
There is rarely the design satisfying all users of the product.
ユーザーすべてに満足のいくデザインはありません。
We think most important for us is to present feeling of satisfaction,
sense of superiority to the users even for limited .
私たちは、一部のひとだけでいい、その人たちに、どれだけの満足感、優越感を与えられるかが
もっとも重要だと考えます。
If manufacturer, distributor and user have the same mind and can share the
Sense of values,that product has brightness and can make both user and
manufacturer satisfied.
作り手、売り手、そしてユーザーが同じマインドになり、同じ価値観を抱いたとき
そのプロダクトはより輝きをもち、作る人にとっても使う人にとっても満足のいくものになります。
CONCRETE’s design does not aim at mass production nor the design
for the consumption society.
CONCRETE DESIGNは、大量生産、消費社会に対するデザインを目指してはいません。
CONCRETE’s design are produced by the craftsman who really loves
the design for users who satisfy with the design to purchase that product.
CONCRETE DESIGNは、デザインすべてに愛情を込め、そのデザインを本当に好きな職人に
作ってもらい、そのデザインを購入することで満足を得られるユーザーのために作ります。
We develop a wide range of products and continue impressing you, it is our origin.
幅広いプロダクトを展開し、多くの感動を得られる商品作りこそが私たちの原点です。
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色はグリーン・ピンク・ホワイトの3色をご用意しています
光に当たるとキラキラして本当、キレイ!
石膏部分にお好きな香りのオイルを染み込ませれば、ふわりと香るオブジェになるんですよっ
香りも本格的なアロマからフレグランスまで・・・たくさん揃っているので
お気に入りをみつけて一緒にどうぞ
プレゼントにもとーーってもおすすめです
▼是非My shop LOVE HOUSEまでッ
http://lovehouse-japan.com/lovehouse-nagoyasakae
ご来店心よりお待ちしております!!
チャンまい