何となくYoutube徘徊してたら懐かしい曲に遭遇^^




Don't Know Why

I waited 'til I saw the sun
太陽が見えるまでずっと待ち続けた
I don't know why I didn't come
自分でも分からないわ。どうして行かなかったのか
I left you by the house of fun
あなたを遊園地に置き去りにしたまま
I don't know why I didn't come
どうして私は行かなかったのか
I don't know why I didn't come
それは自分にも分からない


When I saw the break of day
日の出に海が染まるのをみて
I wished that I could fly away
この場所から飛んでいけたらどんなにいいかって考えたの
Instead of kneeling in the sand
砂にひざまずいて祈る代わりに
Catching teardrops in my hand
涙のしずくをこの手で受け止めた


My heart is drenched in wine
私の心はワインにどっぷり浸かっている
But you'll be on my mind
それでも、考えるのはあなたのことばかり
Forever
これからもずっと


Out across the endless sea
限りなく広がる海の果てにいると
I would die in ecstasy
恍惚に溺れ、どうにかなってしまいそう
But I'll be a bag of bones
でも、ひとりで道を下っていく私は
Driving down the road alone
寂しさで抜け殻のようになる

My heart is drenched in wine

私の心はワインにどっぷり浸かっている
But you'll be on my mind
それでも、考えるのはあなたのことばかり
Forever
これからもそうでしょうね

Something has to make you run
何かが私を突き動かすはずだった
I don't know why I didn't come
自分でも分からないわ。どうして行かなかったのか
I feel as empty as a drum
ドラムのように空っぽな気分
I don't know why I didn't come
分からない。どうして私は行かなかったのか
I don't know why I didn't come
どうして私は行かなかったのか