(新型車速報)SUZUKI新型スイフト.ハイブリッド.今年はダイナミックにも王道へと突き進む! | 宗形俊

宗形俊

皆さん、私はつい少し前までアメーバブログにて投稿等やってました、出戻りです、これからも宜しくお願い致します。
皆さんが私の所に戻って来て貰えればとても嬉しいです。

https://youtu.be/HV4JA_b_t-k


(新型車速報)SUZUKI新型スイフト.ハイブリッド.今年はダイナミックにも王道へと突き進む!

こちらは、SUZUKIアリーナ愛知にて撮影しました!

正月はじめの営業で、SUZUKI初売り祭が行われてましたので、早速、ライトをつけた状態で車の後部から撮り、その後に運転席からボディ全体へと撮って行きました!

今年もよろしくお願いいたします!

(New model breaking news) SUZUKI New Swift. Hybrid. This year we will move forward to the royal road dynamically!

This is taken at SUZUKI ARENA Aichi!

As SUZUKI 's first selling festival was held at the beginning of New Year' s Day, I took a picture from the rear of the car with the light on, and then took it from the driver 's seat to the whole body!

Thank you again this year!