ライブパフォーマンス | ダイアナ湯川オフィシャルブログ Powered by Ameba

ライブパフォーマンス

しばらくブログ書けなくてごめんなさい。
先週の金曜に行われたBBC Radio 2でのライブパフォーマンスの準備で忙しかったのです。
ライブではキース・ロックハートとBBCコンサート・オーケストラと一緒に演奏できて、とっても楽しかったです。
私が演奏したのは2曲だけだったから、もっと演奏したかった!
新曲を書くことももちろん好きですが、観客のみなさんの前で生演奏することほど感動的なことはありません。
本当にスリリングでエキサイティング。だから早く日本に戻ってステージで演奏したいです。
考えるだけで笑顔になっちゃう:)
みなさんも考えるだけで笑顔になれてしまうステキなことってきっとありますよね!


Sorry not to have blogged for a little while.

I was busy preparingfor a BBC Radio 2 live performance which was last Friday.

I had so much fun performing with Keith Lockhart and the BBC Concert Orchestra.

I only played 2 pieces and was desperate to play more!

The experience or writing new music for my album was something wonderful,
but there is nothing like the sensation of performing live in frontof an audience.

It's truly thrilling and exciting - so I hope to be back in Japan soon and perform on stage.

The thought certainly puts abig smile on my face :)

Hope you are all thinking of something tomake you smile, too....