What's up!!!

Dianaです👑

 

Ed SheeranのBe Right Nowを和訳しました!

楽しんでくださ〜い!

 

 

A lifetime’s starting to feel like it’s falling short of the mark

人生はまだまだだって感じ始めた

 

But it’s all that we got

でもそれが僕たちが得た全てなんだ

 

Every teardrop

全ての涙が

 

Every wrong turn

全ての間違いが

 

Made the moment we found

僕たちの今を作り上げたんだ

 

And it’s coming around, around, around, around, around

そしてずっと繰り返すんだ

 

I don’t wanna miss one thing

1つだけ逃したくないことがあるんだ

 

We can turn the whole world down

僕たちは全世界を断れるんだ

 

And listen to the in-between

そしてその間を聞くんだ

 

We are, we are the sound

僕たちが音なんだ

 

There’s nothing but the space we’re in

僕たちがいる場所以外何もないんだ

 

The hurry and the noise shut out

忙しさも騒音も締め出すんだ

 

Just stay here and be right now

ただここにいて今を生きるんだ

 

The shadows cling to the ceiling

影は天井にしがみついてて

 

And fracture the light

そして光を壊すんだ

 

That lands in our eyes

僕たちの目に入るんだ

 

Every moment changes the whole view

全ての瞬間が景色全体を変えるんだ

 

And just when it ends

そしてそれが終わる時

 

I feel it again, again, again, again, again

また感じるんだ

 

I don’t wanna miss one thing

1つだけ逃したくないことがあるんだ

 

We can turn the whole world down

僕たちは全世界を断れるんだ

 

And listen to the in-between

そしてその間を聞くんだ

 

We are, we are the sound

僕たちが音なんだ

 

There’s nothing but the space we’re in

僕たちがいる場所以外何もないんだ

 

The hurry and the noise shut out

忙しさも騒音も締め出すんだ

 

Just stay here and be right now

ただここにいて今を生きるんだ

 

Nothing else matters

他は大事じゃない

 

Nothing else matters

他は大事じゃない

 

Nothing else matters

他は大事じゃない

 

Stay here and be right now

ここにいて今を生きるんだ

 

Nothing else matters

他は大事じゃない

 

Nothing else matters

他は大事じゃない

 

Nothing else matters

他は大事じゃない

 

Just stay here and be right now

ここにいて今を生きるんだ

 

I don’t wanna miss one thing

1つだけ逃したくないことがあるんだ

 

We can turn the whole world down

僕たちは全世界を断れるんだ

 

And listen to the in-between

そしてその間を聞くんだ

 

We are, we are the sound

僕たちが音なんだ

 

There’s nothing but the space we’re in

僕たちがいる場所以外何もないんだ

 

The hurry and the noise shut out

忙しさも騒音も締め出すんだ

 

Just stay here and be right now

ただここにいて今を生きるんだ

 

YouTubeもやってますのでぜひ観に来てください!