What's up!!!

Dianaです👑

 

Bella PoarchのBuild a Bitchを和訳しました!

楽しんでくださ〜い!

 

 

This ain't Build-A-Bitch (A bitch)
ここはビルド・ア・ビッチじゃないよ

 

You don't get to pick and choose
選んだりできないよ

 

Different ass and bigger boobs
お尻変えたり、胸大きくしたり

 

If my eyes are brown or blue
目を青にしたり茶色にしたり

 

This ain't Build-A-Bitch (A bitch)
ここはビルド・ア・ビッチじゃないよ

 

I'm filled with flaws and attitude
悪い所いっぱいあるし、自分の態度も出すよ

 

So if you need perfect, I'm not built for you
もし完璧な子が良いんだったら、私は違うよ


Bob the Builder broke my heart
大工のボブに傷付けられた

 

Told me I need fixing
私は修理しないといけないって

 

Said that I'm just nuts and bolts
私はただのネジとボルトだって

 

Lotta parts were missing
たくさん部品が無くなってるんだって

 

Curvy like a cursive font
丸文字みたいな曲線で

 

Virgin and a vixen
処女で意地悪で

 

That's the kind of girl he wants
こんな子が好みなんだって

 

But he forgot
でも彼忘れてるね


This ain't Build-A-Bitch (A bitch)
ここはビルド・ア・ビッチじゃないよ

 

You don't get to pick and choose
選んだりできないよ

 

Different ass and bigger boobs
お尻変えたり、胸大きくしたり

 

If my eyes are brown or blue
目を青にしたり茶色にしたり

 

This ain't Build-A-Bitch (A bitch)
ここはビルド・ア・ビッチじゃないよ

 

I'm filled with flaws and attitude
悪い所いっぱいあるし、自分の態度も出すよ

 

So if you need perfect, I'm not built for you
もし完璧な子が良いんだったら、私は違うよ


Boys are always playing golf
男の子はいつもゴルフ遊んでて

 

Looking for their Barbie
彼らのバービーを探してる

 

They don't look like Ken at all
全くケンに似てないのに

 

Hardly have a heartbeat
心臓があまり動いてない

 

Need someone who falls apart
バラバラになってる誰かが必要

 

So he can play Prince Charming
そしたら彼は王子様の役できるから

 

If that's the kind of girl he wants
そんな子が良いんだったら

 

Then he forgot
彼忘れてるね


This ain't Build-A-Bitch (A bitch)
ここはビルド・ア・ビッチじゃないよ

 

You don't get to pick and choose
選んだりできないよ

 

Different ass and bigger boobs
お尻変えたり、胸大きくしたり

 

If my eyes are brown or blue
目を青にしたり茶色にしたり

 

This ain't Build-A-Bitch (A bitch)
ここはビルド・ア・ビッチじゃないよ

 

I'm filled with flaws and attitude
悪い所いっぱいあるし、自分の態度も出すよ

 

So if you need perfect, I'm not built for you
もし完璧な子が良いんだったら、私は違うよ

 

YouTubeもやってますのでぜひ観に来てください!