What's up!!!

Dianaです👑

 

AdeleのEasy On Meを和訳しました!

楽しんでくださ〜い!

 

 

There ain’t no gold

黄金なんてないよ

 

In this river

この川に

 

That I’ve been washing my hands in forever

この私がずっと手を洗ってきた川に

 

I know there is hope

希望があるのはわかってるよ

 

In these waters

この水の中に

 

But I can’t bring myself to swim

でも泳げないの

 

When I am drowning in this silence

この静寂の中で溺れてる時に

 

Baby let me in

ベイビー、話そうよ

 

Go easy on me baby

私に優しくして、ベイビー

 

I was still a child

まだ子供だったの

 

Didn’t get the chance to

チャンスがなかったの

 

Feel the world around me

私の周りの世界を感じる

 

I had no time to choose

選ぶ時間がなかったの

 

What I chose to do

自分で選んだことを

 

So go easy on me

だから私に優しくして

 

There ain’t no room

余地がないの

 

For things to change

物事が変わるための

 

When we are both so deeply stuck in our ways

2人とも自分のやり方に固執してる時に

 

You can’t deny

否定できないでしょ

 

How hard I have tried

私がどれだけ頑張ったか

 

I changed who I was to put you both first

2人のことを1番に考えるために自分を変えたの

 

But now I give up

でももう諦める

 

Go easy on me baby

私に優しくして、ベイビー

 

I was still a child

まだ子供だったの

 

Didn’t get the chance to

チャンスがなかったの

 

Feel the world around me

私の周りの世界を感じる

 

I had no time to choose

選ぶ時間がなかったの

 

What I chose to do

自分で選んだことを

 

So go easy on me

だから私に優しくして

 

I had good intentions

良い結婚生活になるって思ってた

 

And the highest hopes

すごく希望も持ってた

 

But I know right now

でも今わかったの

 

It probably doesn’t even show

そもそもそんなことなかったって

 

Go easy on me baby

私に優しくして、ベイビー

 

I was still a child

まだ子供だったの

 

Didn’t get the chance to

チャンスがなかったの

 

Feel the world around me

私の周りの世界を感じる

 

I had no time to choose

選ぶ時間がなかったの

 

What I chose to do

自分で選んだことを

 

So go easy on me

だから私に優しくして

 

YouTubeもやってますのでぜひ観に来てください!