「NEW ERA」

 

痛みを文字に変えたこの言葉が

お前の頭目掛けて突き刺さる

(New Era)

そろそろみたいだ

価値すらない

俺の痛みを

 

Do you hear my fucking pain?

If so, answer me

 

This is the "New Era"

It’s already began

Suck your finger and look at me

Do you understand?

 

"Error"

Seems like the world is fucked

I will change everything

To a selfish mother fucking world

 

Grass just grew somewhere

Leaves the root and grows back

Don’t worry I didn’t forget

 

Call my name

 

This is the "New Era"

It’s already began

Suck your finger and look at me

Do you understand?

 

"Error"

Seems like the world is fucked

I will change everything

To a selfish mother fucking world

 

Someone have to break this crafted world and it’s going to be me

People always say

[ I will inherit the world that you made ]

Makes me fucking sick

You should just walk the predetermined path

 

Who made this mother fucking world?

When did I say so?

 

"Break it down"

Mother fucking break it down

 

My name used to be destroy

Wasn’t it?

It’s as the word

Thats it

 

We human being loves new stuff

Probably god loves it too

But sorry

We human being loves new stuff

We won’t disappear

 

This is the "New Era"

It’s already began

Suck your finger and look at me

Do you understand?

 

"Error"

Seems like the world is fucked

I will change everything

To a selfish mother fucking world

 

Break destroy everything

We got more

Break everything

So that it won’t be remembered 

 

Listen to my pain fucking shit heads

 

This is the "New Era”

 

 

 

 

 

NEW ERA "和訳"

 

痛みを文字に変えたこの言葉が

お前の頭目掛けて突き刺さる

 

俺の痛みが聞こえるか?

聞こえてるなら応えてくれよ

 

これは"新時代"だ

もう始まっている

俺を見ながら指でもしゃぶってろ

わかったか?

 

"不具合"

この世界はどこか狂っちまったみたいだ

全部俺が変えてやる

自己中心的な世界に

 

何も無いところに草が生えただけ

根っこだけ残してまた新しい草が生える

大丈夫 忘れてはいないから

 

俺の名前を呼んでくれ

 

これは"新時代"だ

もう始まっている

俺を見ながら指でもしゃぶってろ

わかったか?

 

"不具合"

この世界はどこか狂っちまったみたいだ

全部俺が変えてやる

自己中心的な世界に

 

この作り上げられた世界を誰かが壊さなきゃいけない それが俺だ

よく耳にする

"あなたの作った世界をしっかりと受け継いでいきます"

生温いんだよボケ

お前らは勝手に決められた道を歩けばいいよ

 

誰がこんな世界を作った?

俺がいつ許可した?

壊してやる 

 

いつだったか

「俺の名前は"破壊"だ」

なんて言ったよな?

文字通り

それだけだ

 

俺たち人間は新しいモノ好きなんだ

きっと神様も一緒だよ

でも悪いけど

俺たちは消えない

 

これは"新時代"だ

もう始まっている

俺を見ながら指でもしゃぶってろ

わかったか?

 

"不具合"

この世界はどこか狂っちまったみたいだ

全部俺が変えてやる

自己中心的な世界に

 

全て壊せ

俺とお前はそんなもんじゃない

全て壊せ

二度と思い出せないように

 

俺の痛みを聴けクソ野郎

 

これは"新時代"だ

 

 

 

 

 

 

NEW ERA [初回限定盤]

収録曲:CD) 1.NEW ERA / 2.magnet DVD) 「NEW ERA」 MV + MAKING

規格番号:JRCS-1004A

販売価格:¥1,800(税抜き) ¥1,944(税込)

 

NEW ERA [通常版]

収録曲:CD) 1.NEW ERA / 2.magnet / 3.The Sky is Crying

規格番号:JRCS-1004B

販売価格:¥1,500(税抜き) ¥1,620(税込)