ロンドンの休日 | Delaunay (デルニ オフィシャルブログ) 

ロンドンの休日





今日は街にお散歩に行ったよ。 

太陽が暖かい*・ω・*おひさま 


お昼にお寿司イクラvを食べました!

サケにサーモン
揚げ出し豆腐に
鉄火巻き鉄火巻き ・・・

お寿司大好き!どっきゅん

『クルクル』はロンドンで私のお気に入りのお寿司屋さん
ベルトに乗ってまわってくるんだよね



そのあとはお買い物
無印に事務用品を買いにいきました。 
こんなことを言うと究極的ビックリにつまんないかもしれないけど

でも、私こういうファイルとか文房具が大好きはぁと

物事がきちんとオーガナイズされてる感じが良いし 
片付いてると、頭の中も整頓される気がするんだッ音符音符


Walking around the streets of Soho,  I feel the bright sun.

Eat so much sushi…salmon, deep fried tofu in soup stock, ahi tuna roll…mmm. I love my sushi!!!! KuluKulu is one of my favorite Japanese restaurants in London, round and round the belt.

Then off to the shops, Muji for my office supplies. This may sound really boring but I love my organization and office supplies. I feel a real sense of control and like my brain is in order when my surroundings are in order.