クールなアクセサリー! | dazz211のブログ

dazz211のブログ

イギリス人車オタクによる、車と日常の日記。

 

One of the things I enjoy about owning a R33 is the owners club on Facebook.

R33を所有する中で私が楽しんでいることの1つは、Facebookのオーナーズクラブです。


This is a exclusive club to owners only.

これは、オーナー限定のクラブです。

 

Recently there was a limited production run of hand made carbon fibre key rings.
最近、手作りのカーボンファイバーキーリングの限定生産がありました。


I was lucky enough to purchase one!Glasses
ラッキーなことに、購入できました!Glasses

 

 

The finish is very high quality!
とても高品質な仕上がりです!


Unfortunately, it makes my key look in bad condition now! LOL!えーん笑い泣き

残念ながら、今はキーの状態が悪くなっています。 LOL!えーん笑い泣き
 

I wonder if Nissan still produces blank keys for the R33?
日産はまだR33用のブランクキーを製造しているのでしょうか?


I have seen owners with Nismo keys before. Maybe I should get one!てへぺろ
Nismoキーを持っているオーナーを見たことがあります。
多分私はそれを手に入れるべきですね!てへぺろ