少年の心は永遠! | dazz211のブログ

dazz211のブログ

イギリス人車オタクによる、車と日常の日記。

Last winter my friend asked if I wanted to help him and his father 

remove a fallen tree from a storm we had a few weeks earlier.
去年の冬、私の友人と彼の父親から

数週間前に起こった嵐で倒れた木を

取り除く手伝いをしたいかどうか聞かれました。

 

Of course I said yes because my inner child was excited to see heavy machinery! lol!Laughter crying

もちろん!と言いました。

内なる少年の心が、重機を見て興奮していましたwww 笑!Laughter crying

 

Below are some pictures I took. 
My friends family has some of the machines that the family business used to own. 
以下は私が撮った写真です。 

私の友人の家族は、家業が所有していたいくつかの機械を持っています。

 

It's quite impressive. 

I'm not 100% sure on the details, 

but the Truck is made by a company called Fedral. 

It orginally belonged to the American Army and was used in Europe. 

After World War 2 my friends family came in to possession. 

At some point it had its petrol engine replaced with a diesel engine.

とても印象的な経験でした。
詳細については100%確信が持てませんが、

トラックはFedral社のもので、もともとはアメリカ軍に属し、

ヨーロッパで使用されていました。

第二次世界大戦後、私の友人の家族が所有するようになりました。

その後ガソリンエンジンがディーゼルエンジンに置き換えられました。

 

It was a fun experience using this machine.

とても楽しい経験でした。