CNN Interview by CNN Correspondent Kyung Lah | ダンテカーヴァーオフィシャルブログPowered by Ameba

CNN Interview by CNN Correspondent Kyung Lah

The interview was a welcome surprise!


We started while I was getting ready for one of the newest SoftBank CM shootings.


We had several great conversations, refreshing topics, and it felt like home.


After the CM shooting-which was FUN as always, we finished up in Shibuya.


I`ll be following Kyung Lah from now on.


Kyung Lah, thank you so much!!


CNNのインタビューを受けました。


そのインタビューの話を聞いたときはびっくりしました!


新しいSoftBankのCMの撮影のときから始まりました。


素晴らしい会話と、面白いトピック、まるでアメリカに居てるみたいでした。


そのCM撮影のあと渋谷いどうして、インタビューをおえました。


インタビューしてくれたKyung Lahさんにとてもかんしゃしています。


Kyung Lahさん、本当にありがとうございました!!