御礼

Dance A La Mode Supreme 

DANCE GRAND Harajuku 1st Anniversary party 

沢山の方々に支えられて、無事に終演致しました。
出演してくださいました、アマチュアデモンストレーターの方々、ご賛助くださいました先生方、日本全国、世界中から駆け付けてくれた仲間達に感謝申し上げます。
皆様の助けがなければこの様なパーティーを成功裏に終わらせることが出来ませんでした。本当にありがとうございました。
至らぬ点も多々あったとはございますが、ご容赦頂ければ幸いです。

DANCE GRAND Harajuku 一同

Thank you.

We would like to take this opportunity to say a BIG THANK YOU for your supporting our event.
Our event was a success and we could not have done it without you.
Thank you for supporting our event.
 
We hope you enjoyed and had a great time.
If we have missed out any details or have not done well enough, please accept our sincere apologies. We seek to improve and do better next time.

Team DANCE GRAND Harajuku