韓国は、ネット先進国だ。


その韓国のネットショッピングモールの市場状況が、大手総合ショッピングモールの寡占


状態から、専門分野に特化したショッピングモールが伸びてきているらしい。


日本でも、楽天に出店する企業が大手が多くなってきたということは、楽天が総合ショッピングモール


の位置づけで、今後その他の専門分野のショッピングモールが伸びてくるかもしれない。


BtoB市場では専門分野に特化したサイトのほうが強い。


今後はどの分野のモールが伸びるのであろうか。


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South Korea is a net advanced country.


The market situation of the net shopping mall in the South Korea seems to expand and to have expanded from the state of the oligopoly of a major, integrated shopping mall the shopping mall where it specialized in the specialized field.


The enterprise that opens a store in optimism expands, and optimism is a location of an integrated shopping mall to increasing of the major company, and the shopping mall of other specialized fields will expand also in Japan in the future.


In BtoB market, the site where it specialized in the specialized field is stronger.


Will the lace in which field expand in the future?