おはよう!

ホテルのベットで横になったら簡単にオチてしまいました笑

それほどライブが楽しすぎたんやろうね!!

2日間の札幌のライブは俺にとって絶対にまた早くライブしに来たいと思うライブだったよ☆

しかもバースデーライブという事で俺らもだけどみんなも玲夏さんを祝おうって気持ちが伝わったから本当に最高だったよ!

ダウトのバースデーライブはこうでなきゃね!
完全に主役を主役にしてしまうライブ笑

セトリ
ファンファーレ
シャングリラ
サテライトTV
御礼参り
太刀風横丁
玲夏コール笑
フラッシュバック
花咲ビューティ

沢山の企画をしました!!

まずファンファーレ!!

$ダウト 幸樹オフィシャルブログ「HAPPY TREE WORLD」by Ameba-100805_175552.jpg

幕が開いたらビックリ!!
なんと幸ちゃんがベースで玲夏さんが登場という笑

と言っても!!

ベースを弾いてる風。。。

余はエアーベース笑


そして玲夏さんに内緒でのメンバーコール?ではなく玲夏コール!!
3回もやってやった笑

本当にいつもみんなと一緒に記念日を祝う事ができて俺は嬉しい☆

また10月に北海道のみんなに会いに行くからいい子で待ってろよ!!

本当に誕生日玲夏、和己二人ともおめでとう!!

$ダウト 幸樹オフィシャルブログ「HAPPY TREE WORLD」by Ameba-100805_213711.jpg

〓愛!幸樹〓

Good morning.

It has slept easily when lying in the bed at the hotel.

I was too happy in live.

I live did that it wanted to come for me to do live in Sapporo of two days live again early absolutely.

The birthday of Reika was live.
Because everyone's Reika was congratulated, stricken, and feelings had been transmitted, it was really highest.

The birthday of D=OUT live is terrible.

[Set list]
ファンファーレ
シャングリラ
サテライトTV
御礼参り
太刀風横丁
玲夏コール笑
フラッシュバック
花咲ビューティ
A lot of projects were done.

Fanfare first of all.


It is surprised when rising.
My.. Reika in the base very sets it of appear.


However, I was an air base.


And, the member in the secret called Reika.
However, it was Reika call. three times

I am glad for everyone really always to celebrate the anniversary.

Moreover, it waits by a child good because it goes to everyone in Hokkaido to meet in October and the furnace.

Really congratulations on both Kazuki on birthday Reika.

〓love kouki〓