無事!帰宅しました☆

みんなはもう家でゆっくりというか寝てるよね??

4ヶ月振りの仙台はとても楽しくて初めてのライブハウスも綺麗で楽しめました!!


暑さと酸素の薄さでみんな大丈夫だったかな??

宮城のみんなだけじゃなく遠征組もありたとうね☆
ステージが高かったからとてもよく見えたよ!!

$ダウト 幸樹オフィシャルブログ「HAPPY TREE WORLD」by Ameba-100721_202458.jpg

セトリ
ファンファーレ
SUNRISE
夏祭り
鬼門
フェンダー

とても短い時間やったから…

今度はワンマンでまたしたいな☆

また来月に会いに行くからいい子で待っててね!!

沢山の発表もあったしPV撮影だったり色々と忙しかったからまとめて全部起きたらブログで書きます!!

覚悟しとけ☆

明日はやっとこさ歯医者に行ける笑

おやすみ!!

〓愛!幸樹〓

I came home now.

Has everyone already been sleeping?

I was able to enjoy Sendai of the shake very much for four months.
The first nightclub was beautiful.

Was everyone safe in the thinness of the heat and oxygen?

Also thank you also by everyone who came from a long distance.

Because the stage was high, it saw it very well.

セトリ
ファンファーレ
SUNRISE
夏祭り
鬼門
フェンダー

It was very short time.


Moreover, please wait by a child good because it will go to meet next month.

Moreover, it writes by the blog when occurring.

It will be possible to finally visit the dentist tomorrow.

Good night.

〓 love kouki〓