おはよう!

今日はサイケデリコ∞サイケデリコのPV撮影で朝の5時からメイクしてるよ笑

なので早く寝てしまいちょっと更新遅くてごめんね…


昨日の横浜は半年振りやったけどイブさんの地元って事もあってすげー熱かったし暑かった笑


メンバーの地元はメンバーがしゃべらせたいな☆


セトリ
ファンファーレ
シャングリラ

サテライトTV
SUNRISE
鬼門

沢山の人に手紙や差し入れをいただきライブでは熱く迎えてくれて本当に俺は幸せです☆

正直!横浜の印象が変わった笑
ちょっとダウトさん実は横浜は鬼門の場所だったのです!

しかぁ~し!

今回でさらにめっちゃ好きになったよ!ありがとうね☆


そして今日はお楽しみの…
まだ言えない…笑

また発表するからね☆

ではでは行って来ます~!!

〓愛・幸樹〓

Good morning.

The make-up has been done by taking a picture PV about サイケデリコ ∞ サイケデリコ since 5 AM today.

It slept early today.
The update was slow. I'm sorry.


Local of ibuki was also the thing and was very good though shook during half a year and had done yesterday's Yokohama.


The member talks about local of the member.


[Set list]
ファンファーレ
シャングリラ

サテライトTV
SUNRISE
鬼門


The letter and insertion are gotten from a lot of people, it receives live hot, and I am really happy.

Honesty. The impression of Yokohama changed.
Yokohama was a place in the demon's gate in doubt the truth for a moment.

However,

It came to like it further very much this time. Thank you.


And, it enjoys it today.
It is not possible to say yet.

Moreover, it announces.

Then, it goes.

〓love・kouki〓