今日はまた一人野球人とかなり仲良くなりました!!
見よ!この二人の野球人の手を!


ご存知白塗りの方ですね笑

ものすごくいい人で話がすげー合う俺は研ちゃんの虜に??笑
次のライブで俺のノリが変わってたらごめんね笑

$ダウト 幸樹オフィシャルブログ「HAPPY TREE WORLD」by Ameba-100711_214121.jpg

すげー野球のメーカーとかポジションとか色々語れたな笑

また今度野球一緒にしたいっす!!

ブログはまた寝て起きたら書きます☆

〓蛇流美守幸樹〓

It happily became also today those who played baseball one person.


It is white known paint.


It was possible to talk about the manufacturer of tying baseball or the position variously.

I want to combine baseball this time again.

The blog is * written when occurring sleeping, too.

〓daru kouki〓