おはよう!!

今、起きました!今日もライブで沢山みんなに会えると思うとすげー嬉しいよ☆

まだ体が動かない…笑

たまに一日二回公演とか見るけど基本一部が出し物だったりトークで二部がライブってのが多いなが両方ともワンマンライブというのはとてつもない事だったんやなって体が教えてくれました笑

3回公演にすればよかったと言ったけどきっと3回目には昇天してたねきっと笑

朝早くからものすごくタイトなスケジュールで取材も沢山あって台風が来たような一日やったけどあっという間でした!!

きっとそれは楽しかった証拠!楽しい時間って過ぎるの早いよね??

する事が多すぎてあまり写メが撮れなかったのが心残りですがカメラマンさんが沢山撮ってくれたのでまたいただいたら載せたいと思います!!

ステージはこんな感じでした!!

$ダウト 幸樹オフィシャルブログ「HAPPY TREE WORLD」by Ameba-100626_181652.jpg

ここにレーザーが入ったりLEDが入ったりでものすごかったよ!!

そして一部のライブ終わってNHKの番組の取材を受けさせてもらいました☆

$ダウト 幸樹オフィシャルブログ「HAPPY TREE WORLD」by Ameba-100626_183231.jpg

最近TVにも少しづつ出させてもらいとても嬉しかったです!!

セトリ
一部
ファンファーレ
CARNIVAL浮世
明星オリオン
シャングリラ

下剋上
嗚呼、ネオン街行進曲
Syrup
野良猫と♪
サテライトTV
太刀風横丁
SUNRISE
鬼門
花咲ビューティ

アンコール
青い鳥
刺青
メンバーコール
GOLDEN MAN
フェンダー

二部
ファンファーレ
CARNIVAL浮世
太刀風横丁
鬼門
BAR夕暮れ
Mr.JAP
下剋上
歌舞伎町の女王
野良猫と♪
体温
サテライトTV
刺青
シャングリラ
JAPANESE DOGEZA
SUNRISE
フェンダー

アンコール
春風シャララ

メンバーコール
フラッシュバック
花咲ビューティ


久しぶりな曲も結構やったし久しぶりすぎる曲もやったな☆
Syrupと黄金男はワンマンツアーでもやらなかった曲なのでいつ振り??
って感じやったけどみんな口ずさんでくれたり暴れまくってくれたり忘れられてなくてよかった!!

一部も二部も完全燃焼で燃え尽きました…

会場に来てくれた方、来れなかった方全員から沢山の愛をもらいダウトは幸せです!!

お花も沢山届いてました、家族、先生、バンド仲間、音楽関係者の方々もたくさん連絡があったり見にきてくれました☆

一度は辞めようと思っていた音楽活動だったけど心からあの時もう一度だけ音楽活動をやろうと思ってよかったと思いました!

そして俺と一緒に音楽をしようと思ってくれた威吹、ひヵる、玲夏、ミナセにも心から感謝をしたいです普段は全く表現しないけど最高のメンバーだ☆

今まで沢山の障壁がありました、これから沢山の障壁があると思いますがバンドとして変化ではなく進化していきたい!

沢山環境も変わっていくと思うけど今まで通り好き勝手に音楽をしてみんなで一歩づつでもいいから頂上目指そう!

きっとてっぺんからの景色は最高なはずだから!!

すべてにおいて不変的なものはないと思いますただ核となるものだけはいつまでもこのまま留めておきたいと思うのでどこまでもとことんついてきてください!!一人も欠けちゃ駄目だから!!

では今日もライブ全身全霊楽しみたいと思います!!

〓ダウト幸樹〓

Good morning.

It occurred now.

It is glad because it is live today.
I do not move the body by tiredness.

I thought that the thing to do one-man live twice on the first was a very serious thing.

It was a very early day though prepared from early morning.

It is a thing of that much happiness.

It is regrettable not to be able to take the photograph so much because it is busy.

The photograph will be gotten from the cameraman later.

The stage was such feeling.

The proof of the laser and LED was very beautiful.

And, the coverage of TV was undertaken.

I am glad to have come to allow me to put it out to TV recently.

Set list
一部
ファンファーレ
CARNIVAL浮世
明星オリオン
シャングリラ

下剋上
嗚呼、ネオン街行進曲
Syrup
野良猫と♪
サテライトTV
太刀風横丁
SUNRISE
鬼門
花咲ビューティ

アンコール
青い鳥
刺青
メンバーコール
GOLDEN MAN
フェンダー

二部
ファンファーレ
CARNIVAL浮世
太刀風横丁
鬼門
BAR夕暮れ
Mr.JAP
下剋上
歌舞伎町の女王
野良猫と♪
体温
サテライトTV
刺青
シャングリラ
JAPANESE DOGEZA
SUNRISE
フェンダー

アンコール
春風シャララ

メンバーコール
フラッシュバック
花咲ビューティ

A tune after a long time was done.

Because everyone remembered, I was impressed.

It enjoyed part and as many as 2 by one's best.

A lot of love was gotten from coming to the hall, and all people who were not able to come.

D=OUT is happy.

A lot of flowers reached, too. 。
The family, the teacher, the band mate, and music parties concerned also had a lot of reports.

I was going to resign music once.
However, I thought that you may think that it did the music activity again.

And, we want sincerely to express our gratitude for ibuki and hikaru, reika, and minase that was going to do music with me.

They are the highest members.

I think that hereafter, there will be a lot of barriers.
However, it is not a change and I want to evolve.

Therefore, I want to do music in the with one's own way according to the current.
And, let's aim at the top all together by one step.

Because scenery in the top must be the highest.

Therefore, please follow even to where.
No one must lack.

It does live today.
I want to enjoy a lot.

Thank you for a lot of love all overseas.

〓love kouki〓