台湾到着にてホテルにチェックインした後にご飯に行ってきました☆

$ダウト 幸樹オフィシャルブログ「HAPPY TREE WORLD」by Ameba-100617_205517.jpg


とにかくチャーハンとエビチリが美味しすぎた!!

安室奈美恵とか結構日本の芸能人も着てるみたいなんやけどだからと言って高いわけでもなくとてもいいお店でした☆

そして夜市!!

$ダウト 幸樹オフィシャルブログ「HAPPY TREE WORLD」by Ameba-100617_220955.jpg

高雄の夜市とはまた違った感じで服だったり食べ物だったり色々とありました☆

する事が沢山あったのでちょっといて帰ったけど楽しかったよ!!

後、もう少ししたら出発だー!!

〓メイク中幸樹〓

After it arrived at Taiwan and it went to the hotel, it ate meal.

The fried rice and chili prawns were very delicious.

It is a shop of which the entertainer in Japan also comes considerably.

However, the one not high so much is a charm.

And, it has gone to the city at night.

It was able to enjoy that there were a lot of clothes and foods very much.

It was a little and came home because there were a lot of done things.


It was possible to enjoy it very much.

To you overseas.

The blog is written in basic English.
However, it doesn't write and understand, please.

〓Make-up inside kouki〓