日本勝ったね!!

俺らもそうだけど日本代表として頑張ってくれてるのはサッカーだろうがなんだろうが応援したい☆

少しだけ韓国の紙幣が残りました☆

$ダウト 幸樹オフィシャルブログ「HAPPY TREE WORLD」by Ameba-100615_021331.jpg

5000ウォン!!


ちょっと大金にも見えるけど日本円で400円位なんだよ!!

不思議でしょ?


ポカリが約1500ウォンで焼肉だと4人で80000ウォン!!

だからちょっと一瞬値段言われたら高い!!って思ってしまってなかなか買うのを悩んでしまう笑

逆にユーロだとご飯10ユーロとか言われると安く感じてしまうけど大体1300円のご飯なんだよね…


ってかどこの店も焼肉屋ばっかりで焼肉大国やね☆
次は台湾すげー楽しみにしてるよ!!

記者会見だったり音楽番組の出させてもらったりする予定なのでちょっと緊張…

明日も早いので寝ます☆
おやすみ!!

〓日本代表幸樹〓

Japan won.

I am working hard as a representation from Japan and I want to assist.
The doubt is done live as a representation from Japan in foreign countries.

The note of South Korea remained a little.

It is 5000 won.

It is about 400 yen in Japan.

It is mysterious.

When POCALI is roast meat by about 1500 won, YAKINIKU is 80000 won every four people.
It is surprised because it is high when it is Japanese yen.

As for the roast meat shop, South Korea is abundant.
And, it is very delicious.

The following are made the Taiwanese enjoyment.

The press conference and the appearance of the musical program are scheduled in Taiwan.

It sleeps because it is early also tomorrow.

Good night.

〓Representation from Japan kouki〓