Prince came to my office today. |  cuffs;

 cuffs;

ブログの説明を入力します。



Hello everyone.
皆さまご機嫌よう。
I'm Yukari Kashiro.
佳城紫でございます。




Prince came to my office today.
今日は仕事中、王子様に会いましたよ。
(`艸´ )~♪♪



He is the United Kingdom nationality, was married to a Japanese.
国籍は英国で、奥様は日本人。

It is said that around the world while doing volunteer work with other comrades.
他の同志達と共に、ボランティア活動をしながら世界中を回っているそうです。

This couple is younger than me.
この夫婦、私より年下なんだけど。

Very, it's very, very beautiful men and women.
超ぉぉーーー、美男美女。
Oh... (>_<*)


She is beautiful like the actress.
奥様はそれこそ女優並みに可愛い女子で。
His appearance is like a prince beautifully.
旦那様はもう、王子様にしか見えない美形振り。
I thought in my mind as "Wow, I'm the prince of what authentic him."
「彼こそ本場の王子様だわ。」と、心の奥で思いました。


In addition, personality also very nice this couple.
しかもこの夫婦、内面もとても素敵。
Personality comes through when you talk.
向き合って話すだけで、その人柄が伝わって来る。

It was a nice two people enough to want to be friends.
友達になりたい位に素敵な二人でした。



...I is called "イケメン", but I no enemy to him.
…僕は時々「イケメン」等と云って頂けたりするけれど、やはり本物には敵いません。

Like them, I'll try more.
彼等を見習って、僕も精進したいと思います。




It was a short time, but it was a nice time.
僅かな時間ではありましたが、とても素敵な一時でした。
Was healed. Thanks very much.
癒されました。どうも有難う。

(*´∀`)(*´∀`)ノ (≧∀≦*)