Kpopでも洋楽でもなくただ好きな曲シャンパン

 

 

 

※和訳勉強中ゆえ間違いもあるかと思いますので、

転載はご遠慮くださいピンク薔薇

 

 

 

 

 

All Mine by ONE OK ROCK

 

All my problems they will run away from you and I see
僕のすべての問題は、僕らからいなくなる


All the angels sit and stare at you
天使がみんな座って君を見つめてる

 

You are everything but not today
君は僕の全てなのに、今日はいないんだ
I'm so down and out
僕は落ち込んでしまってもうダメだ


'Cause something is wrong without you
君がいないと何かがおかしくなる

When you're not around
君が傍にいないと

Just shadows and rain fall
(僕の心は)影に覆われて雨が降り出す

Wait till tomorrow
明日まで待つ

I'll wait
待ってるから

Just wanna be with you
ただ君と一緒にいたい

Only you
君とだけ

always you
いつも君と(一緒に)

You're so beautiful to me
僕にとって君はとても美しい人

It's true
本当だよ

Amazed by you
君に魅了された

I think I'm falling
僕は恋に落ちてるのかも


All my worries they just sleep in late
Lying next to you
君が誰かと寄り添って眠ることを考えてしまって


But I fall to pieces and crumble away
(心が)砕け落ちて散らばる

 

Today nothing works
今日は何も手に付かない

I'm so down and out
僕は落ち込んでしまってもうダメだ


'Cause something is wrong without you
君がいないと何かがおかしくなる

When you're not around
君が傍にいないと

Just shadows and rain fall
影に覆われて雨が降り出す

Wait till tomorrow
明日まで待って

Can't wait

待てない

Just wanna be with you
ただ君と一緒にいたい

Only you
君とだけ

always you
いつも君と(一緒に)

You're so beautiful to me
僕にとって君はとても美しい人

It's true
本当だよ

Amazed by you
君に魅了された

I think I'm falling
僕は恋に落ちてるのかも

Falling with you
君に夢中なんだ


Only you
君だけ

always you
いつも君を

You're so beautiful to me
僕にとって君はとても美しい人

It's true
本当だよ

Amazed by you
君に魅了された

I know I'm falling
気付いたら恋に落ちてる

 

 

 

 

 

Thank you for showing.お月様