待つこと2時間10分の話 (S) | Sister Paulのブログ

Sister Paulのブログ

ブログの説明を入力します。

🌻"Make it Stop!"、英国BBCの人気音楽番組でかかりました。3時間番組で、待つこと2時間10分。AC/DC、スパークスと続いてついにかかりましたー。シ スターポールではBBCはおろか、日本のラジオでもほとんど放送されたことがありません。私とマッキーはもう大興奮です。しかしこの番組、新旧織り交 ぜてかかった曲、私は全部好きでした。エブリバデープリーズチェックイット!シスターポール ススム
🤩New Doctors Of Madness's 1st single "Make it Stop!" was broadcasted in a popular music channel of the BBC. I had waited for it for two hours and ten minutes in a three hours program. It was broadcasted at last following AC/DC and Sparks. Mackii and I were excited very much. I liked all of music broadcasted that day. Come on check it everybody! Susumu

Billy Sloan 10/08/2019 - BBC sounds

Hot new releases plus rock and pop music from Scotland and around the world.