2 週間前、私は 10 羽の新しいヒナと 1 羽のオンドリを手に入れました。ひよこはとても若く、全員が生後 8 週間未満でした。オンドリのようなものを選んだ。私は彼が一羽を殺したかもしれないと思います:( 購入したニワトリのブリーダーに電話して、ニワトリを返す計画を立てました。彼はとても美しく、ドイツの珍しいタイプのニワトリです。でも、私はこの問題を解決したかったので、ブリーダーに電話して、おんどりとほぼ同じ年齢の鶏を購入できるかどうか尋ねました. それで、3日前に鶏を迎えに行きました. とても美しいです! 私はそれらに名前を付けました.ラベンダーとライラック, どちらも紫色の花で, 人々はそれらを混同する. ニワトリは非常に似ているように見えるが, 私は違いを見分けることができる. ニワトリについて何か質問はありますか?

smilinglysmilinglysmilingly

 

Two weeks ago I got 10 new chicks and a rooster. The chicks were very young, all of them younger than 8 weeks. The rooster kind of picked on them. I think he might have killed one :( I called the chicken breeder I purchased them from and I made a plan to return the rooster. He is very beautiful and a rare type of chicken from Germany. I didn't want to get rid of him, but I did want to solve the issue. So I called the breeder and asked if I could purchase some hens about the same age as the rooster. So 3 days ago I picked up the hens. They are so beautiful! I named them Lavender and Lilac, because both those flowers are purple and people get them confused. The hens looks very similar but I can tell the difference. What questions do you have about chickens? 

Hatena markHatena markHatena mark