どーもー
こんにちわんわん。
お久しぶりぶりー☆ミ

最近ブラックホールに落ちてくるかつきです♪
いえーーーーーーーい! じゃねえええええむかっ(笑)
ということで、ブログは放置して、好きなアニメを見直しました★
いえーーーーーーーい! じゃねえええええむかっ(笑)


まいどー!
もうかりまっかー?
元気しとるかー?

少し大阪弁を勉強しようと思って、
YouTubeで検索したら、、、
これを見つけました!
↓↓↓↓↓↓↓

━─━─━─━─━─━─━─━─━─━─━─━─━

Hello people!
Long time no blog~

I got sucked into the black hole...
Yaaaaaaaaaaaaay!! WTF?むかっ

So instead of blogging,
I watched an Anime that I really like for the 2nd time.
Yaaaaaaaaaaaaay!! WTF?むかっ

OK.. enough with the meaningless joke LOL
Today I was thinking about learning some Osaka-ben (Osaka Dialect).
So I tried to YouTube some videos and found a very interesting one.

(*The Rooster represents Tokyo accent.
And the Dog represents Osaka dialect.
The middle part is like a tongue twister.
And the last part was just LOOOOOOL...)

↓↓↓↓↓↓↓

━─━─━─━─━─━─━─━─━─━─━─━─━

壓齁~
好久沒blog了XDDD

最近被黑洞吸進無底的深淵中...
耶~~~哈哈哈哈!!! 個屁啊!!!!むかっ
所以部落格就偷懶,時間被拿去重看一部我很喜歡的動畫(第二遍XD)
耶~~~哈哈哈哈!!! 個屁啊!!!!むかっ

好了不開玩笑了~
是說今天想來學些大阪腔,所以就跑去你家水管(YouTube)找了一下。
結果找到一個很腦殘的影片。
那個繞口令好強XDDDDD
最後那一段不曉得是真的還是在鬧XDDDD
他們錄影片的人自己都笑成一團...囧!

↓↓↓↓↓↓↓