昔(?)から最近までの楽しいピグメモリーでございます!

UP遅くなって本当にごめんなさい。

みんな、大好きだよwwwチュウーラブラブ


I'm posting a whole bunch of pics taken in PIGG.

Sorry for being so late...

I luv you all~ラブラブ



Room 707-未設定


↑↑11月の時、初めてピグをやりました。

そしてある日、銀ちゃんのコスピグと会いましたwww

嬉しかったですww

これは「金魂」ホストVerの銀ちゃんですよね。


I started to play Pigg on November.

I met Gintoki's cosplay pigg one day.

I was soooo exciting!!

This is the Kintama Host version of Gintoki.


Room 707-未設定


↑↑大航海時代でルフィーさんのコスピグ二人と会いました!!

そしてね、三人とも一緒に写真を撮りましたww

あの時の私は、日本語で日本人と話しをすることにはまた、すこい緊張してましたよ・・・

でもルフィーさん達は「おおお!おK!」って、私にとっても親切にしてくれました。


One day I met TWO Luffy at the "Age of Discovery" area.

And we took a pic together~

At that time, I was still very nervous when using Japanese to tatlk to people...

↓↓But the 2 Luffys were very nice and friendly to me.


Room 707-未設定


Room 707-未設定

↑↑マイクロジャクソンさんと初めて会いました。

渋谷106前でカッコイイダンスをしてました!!

その後、マイクロさんとピグともになりましたwww

嬉しかったですwww


I met Michael Jackson the first time at Shibuya 106!

He was showing some pretty cool MJ dance moves there.

I was so excited!!

Later we had a little talk in his room, and we became Pigutomo!!!

KATSUKI HAPPY!!!!

Room 707-未設定


↑↑殿の誘拐(?)大成功でした!! (殿の生母も?)

↓↓I successfully kidnapped the General (and his mother??)


Room 707-未設定




Room 707-未設定


↑↑ピンクレーディクラブのパフォーマーを拝見しました。

本当にすごかったと思います。

かっこよかったです!

「なんで酢」って、実は「なんです」っですよね?

One day I saw Club Pink Lady's dance performance.
It was wicked cool. No kidding.


Room 707-未設定

↑↑ヤングミのコスピグでしたwww

ヤングミはその前、いつも渋谷106前にいてましたよね。

最近は、なかなか姿が見えなくなりました・・・

何があったのかしら・・・

あっ、ところで、「ごくせん」のドラマは台湾でとっても人気高いですよ。

中学生の生徒たちみんな、学校で「ごくせん」を見ることもありますよ。


This is Yangumi's cosplay pigg.

She was always hanging around at Shibuya 106, but I don't see her for quite a while.

Wondering what happened to her...

Oh, and by the way, in Taiwan, the drama "Gokusen" is very famous, too!!

Many middle schools (or junior high schools) teachers will have their students watch "Gokusen" in class.


(p.s. For thouse of you who doesn't know who's Yangumi...

Yangumi is the main character from a very famous Japanese Manga/Drama "Gokusen.")



Room 707-未設定

↑↑ある日渋谷106前でキルアさんと話す時、銀ちゃんのコスピグを発見しました!!

猛ダッシュで、「わわわたしと一緒に写真を撮ってください」って・・・(恥ずかしいー) >”<

でも、本当に嬉しかったですwww


I met another Gintoki cosplay pigg at Shibuya 106 one day while I was talking to Killua-san.

So I rushed to Gin-san and asked him if I can please take a picture with him.

Oh man, I was so happy!!!


Room 707-未設定

↑↑きれいな花と小さいな私www

Mini me and pretty flowers, hee hee

Room 707-未設定

↑↑Akkoちゃんと私www

Akko and me

Room 707-未設定
↑↑あおいちゃんと私www

お布団いいですねw

あったかいww

かつきはあおいちゃんのこと超大好きですよラブラブ(テレ)

あっ、あおいちゃんと同じ服を着てました!

超可愛いwww


Me and Aoi-chan

I like futon. It makes me feel warm.

Katsuki LOVES Aoi so very much!!!

Oh, and we dressed alike!!

Sooooo cuteee!!

Room 707-未設定

↑↑Venessaと私ww

Venessaちゃんになかなか会えないようで、ちょっと心配ですね・・・

Venessaちゃんは今何処で何をしているんですか。

元気ならば、よかったですね。


Venessa and me.

It's been a long time since the last time I talked to Venessa.

I'm a little worried about her...

Wondering where is she and what is she doing now?

I hope she's doing well.


Room 707-未設定

↑↑ほほうーwwwこれはうちのミニミニ大作戦部でした!

あの時は本当に楽しかったですよね。

最近、Tksさんと全然会ってませんので、心配ですわ。


Oh Yay, it's our Club MiniMini Army!!

I miss those days, and I miss Tks-san...



Room 707-未設定

↑↑あはは、だんご、出来ました!!

Muhahaha, it's...Teriyaki dumplings????

(i have no idea how to explain Dango in English...FAILED)


Room 707-未設定

↑↑Tksさんと私。

私はTksさんの部屋が好きです。

赤い色の家具がいっぱいあるだから、好きですww

薔薇もたくさん飾ってくれましたね!ブーケ1

とっても華麗的なお部屋と思います。

Me and Tks-san.

I really like Tks-san's room.

There are a lot of red furnitures in his room, so I love visiting Tks-san!!

Oh, and there are many roses, tooブーケ1

I think Tks-san's room is a very luxurious room!!!


■□■□■□■□■□

はい。今日はここまで。

時間があったらきっとまた、たくさんのハッピーメモリーをUPしますね。

だから少しお待ちください。

ではでは~音譜


Okay, I'll stop here today.

When I have some time, I'll definitely upload more pictures and tell more stories!!

So please be patient.

See ya~音譜