私の部屋で寝ちゃいましたSachiyoちゃんを見守っています。
よしよしラブラブ

I'm watching over Sachiyo who fall asleep at my room.
Too bad I don't have no bed... しょぼん
Gomen ne, Sa-chan...


◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇
Room 707-未設定

ってその後、私も!!!
寝ちゃいましたぁ~
大変・・・>”<
でもなんか、かわいい写真と思わないですか?

After a while, I...
I fall asleep, too...
Oops, failed....叫び
But don't you think we looked so cute in this picture??


■□■□■□■□■□


Room 707-未設定
Sachiyoちゃんに朝ごはんを作るために、
ちょっと外へ買い物に行ってたけど。

でも・・・
でも・・・
でも・・・
部屋へ帰った時、もうSachiyoちゃんの姿が
見えなくなりましたぁ~
えーーーーん o(;△;)o

I wanna make some breakfast for Sa-chan, so I went out to shop for some foods.
But when I came back to my room...
Sachiyo...
Sachiyo...
Sachiyo was gone.............
Oh Nooooooooooooooooooooo (。´Д⊂)