transformed into Lucifer | LUCIFER AND THE DOBERMAN

LUCIFER AND THE DOBERMAN

キャノンPowerShot S200よる、平凡な日常の記録です。




    タクが、帰って来ました。


          Taku came back.

    彼は、長男です。

          He is the eldest son.

LUCIFER AND THE DOBERMAN



     彼は、ドーベルマンが好きです。 しかし、ドーベルマンは彼を憶えていませんでした。

           He like a doberman.  However, the doberman did not remember him.

LUCIFER AND THE DOBERMAN



     彼に、ブーツをプレゼントしました。

           I gave him the boot.

LUCIFER AND THE DOBERMAN



     彼は、ナンナンからジャケットをもらいました。


             He got a jacket from NANNAN.


     彼は、しあわせそうです。


             He looks happy.


LUCIFER AND THE DOBERMAN




     そして、彼はルシファーへ、変身しました。


          And he was transformed into Lucifer.


LUCIFER AND THE DOBERMAN