先日VOYO A1 miniを買ったと書きましたが、店から間違った価格を表示していたとメールが来ました。
さすがに安すぎますよね・・・

追記
返金要求したら、3日くらいかかるとメール来ましたがその日のうちに返金してくれました!!

自分の記事をみて買ってしまった方
申し訳ございません

以下メール内容です。

Dear Customer,

We have to inform you an unfortunate message that VOYO VOYO A1 Mini Intel Quad Core 8inch IPS 2G/32G Tablet PC Windows 8.1 HDMI (A300200BIS) has encountered some unpredictable problems. That is, you have got the wrong price which cannot be processed in our system. However, this fault is all attributed to us. We feel so sorry for this inconvenience caused to you.

 

In order to minimize the inconvenient influence, we would like to offer the following ways:

1. We would like to give you 20% off as compensation, that is, the deal price is USD$169.99 for each while the one on the other site at least USD$184.99. As we all konw, there is no profits at all for the latest product with high configuration.

2. You may look for other items on our site and inform us the SKU number so that we can provide you the discount. We promise that you will get it at a very favorable price.(We are sorry that we cannot give you more for a discounted one)

3. You may ask refund to Dinowallet which will be done immediately and is the same use of cash on our site without entering your bank information next time.

4. You may ask refund to your bank account and the refund will be done in 5 working days. You will get the email as notification.

 

If you are going to pay for it, here are 2 ways:

1. You can send money to our PayPal account billing@dinodirect.com and please inform us the transaction number after you have done it.

2. You can top up dino wallet so that we can deduct it by our manager, and please also let us know after you have done it.

 

Your understanding and reply will be appreciated a lot!

簡単に翻訳させていただきました。

拝啓、お客様
VOYO A1 Miniは、いくつかの予期せぬ問題で間違った価格を表示していました。
この失敗はすべて私たちにあります。
わたしたちは、お客様に不便を与えてしまい本当に申し訳なく思っています。

お客様の被害を少なくするために、私たちは次の方法を提供したいと思っています。
①保障として本体価格の20%引きの169.99ドルで提供します。
他の店は最低でも184.99ドルです。(pandawillですね。TINYDEALは169.9ドルで売ってますけど・・)
高い性能を持った新製品なので、この価格だと私たちは一切利益がありません。

②サイトで他の商品を選んでSKU番号を送ってもらえれば割引します。
※すみませんが、①の割引以上は出来ません。

③払った代金をDinowalletで払い戻しします。

④銀行口座に返済を尋ねても良い。その場合、営業日5日以内に返済されるでしょう。
通知のメールが届くでしょう。

もしあなたがVOYO A1 Mini買う場合、足りないお金を支払う方法が2つあります。

1:わたしたちのPayPalアカウントであるbilling@dinodirect.comにお金を払ってください。
払ったら、私たちに処理番号を送ってください。

2:Dinowalletにチャージしたあと、代金を差し引けるように私たちに連絡してください。

以上がメール内容です。
う~ん。
①について、今まで169.99ドルで売っていたのですが・・・、今まで全く利益なしで売ってたのかな!?

ちょっといろいろ交渉してみたいと思います。
土日はさむので返信は月曜かな?


自分の記事をみて買ってしまった方

本当に申し訳ございませんでした