call me, maybe

~連絡ちょうだい~

 

 

I threw a wish in the well,
Don’t ask me, I’ll never tell
I looked to you as it fell,
And now you’re in my way

井戸に願いをかけたの
聞かないでね、絶対に教えない
ひとめぼれなの
あなたに夢中よ

 

 

I’d trade my soul for a wish,
Pennies and dimes for a kiss
I wasn’t looking for this,
But now you’re in my way

魂を売ってもいいわ
キスしてくれるならお金だって使っちゃう
今までそんなことなかったのに
あなたに夢中なの

 

 

Your stare was holdin’,
Ripped jeans, skin was showin’
Hot night, wind was blowin’
Where you think you’re going, baby?

あなたを見つめてた
破れたジーンズから肌が見えていたの
暑い夜よ。風が吹いていたわ
ねぇ、どこへ出かけるの?

 

 

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here’s my number,
So call me, maybe?

ちょっと見かけただけなのに
こんなに好きになるなんて
わたしの電話番号よ

連絡、くれるわよね?
 

 

It’s hard to look right,
At you baby,
But here’s my number,
So call me, maybe?

ああもう、どうしたらいいのかしら

素敵すぎるわ
これ、わたしの電話番号なの
連絡してね

 

 

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here’s my number,
So call me, maybe?

ああ、ただ会っただけなのに
こんなに好きになるなんて
ここに電話番号を置いておくわ
だから、連絡して?

 

 

And all the other boys,
Try to chase me,
But here’s my number,
So call me, maybe?

男の子たちはみんな
わたしを追いかけてくるのよ
だけど、これ、わたしの電話番号
連絡してね

 

 

You took your time with the call,
I took no time with the fall
You gave me nothing at all,
But still, you’re in my way

連絡を取り合いたい

好きになってほしい

なにがあったわけじゃないのに

あなたに夢中なの

 

 

I beg, and borrow and steal
Have foresight and it’s real
I didn’t know I would feel it,
But it’s in my way

お願いよ。がんばったら
叶う気がする
こんな気持ち、知らなかった
あなたに夢中なの

 

 

Your stare was holdin’,
Ripped jeans, skin was showin’
Hot night, wind was blowin’
Where you think you’re going, baby?

あなたを見つめてた
破れたジーンズから肌が見えていたの
暑い夜よ。風が吹いていたわ
ねぇ、どこへ出かけるの?

 

 

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here’s my number,
So call me, maybe?

ちょっと見かけただけなのに
こんなに好きになるなんて
わたしの電話番号よ

連絡、くれるわよね?

 

 

It’s hard to look right,
At you baby,
But here’s my number,
So call me, maybe?

ああもう、どうしたらいいのかしら

素敵すぎるわ
これ、わたしの電話番号なの
連絡してね

 

 

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here’s my number,
So call me, maybe?

ああ、ただ会っただけなのに
こんなに好きになるなんて
ここに電話番号を置いておくわ
だから、連絡して?

 

 

And all the other boys,
Try to chase me,
But here’s my number,
So call me, maybe?

男の子たちはみんな
わたしを追いかけてくるのよ
だけど、これ、わたしの電話番号
連絡してね

 

 

 

Before you came into my life
I missed you so bad
I missed you so bad
I missed you so, so bad

あなたに出逢えるのを
ずっと待っていたの

ずっと待っていたの

ずっとずっと待っていたの

 

 

Before you came into my life
I missed you so bad
And you should know that
I missed you so, so bad

あなたに出逢えるのを
ずっと待っていたの

気づいてほしい

あなたを待っていたのよ

 

 

It’s hard to look right,
At you baby,
But here’s my number,
So call me, maybe?

ああもう、どうしたらいいのかしら

素敵すぎるわ
これ、わたしの電話番号なの
連絡してね

 

 

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here’s my number,
So call me, maybe?

ああ、ただ会っただけなのに
こんなに好きになるなんて
ここに電話番号を置いておくわ
だから、連絡して?

 

 

And all the other boys,
Try to chase me,
But here’s my number,
So call me, maybe?

男の子たちはみんな
わたしを追いかけてくるのよ
だけど、これ、わたしの電話番号
連絡してね

 

 

Before you came into my life
I missed you so bad
I missed you so bad
I missed you so, so bad

あなたに出逢えるのを
ずっと待っていたの

ずっと待っていたの

ずっとずっと待っていたの

 

 

Before you came into my life
I missed you so bad
And you should know that

あなたに出逢えるのを
ずっと待っていたの

気づいてほしい

 

 

So call me, maybe?

きっと、連絡くれるわよね?

 
 
 
 
 
 
PVのラストが気の毒すぎる(笑)
わたしは好きな人から誘われるほうが好きだなぁ(*'ω'*)