この歌はcoldrainの持ち曲だったわけではなく


メンバーで漫画を全部読んで1から作りました


作ったところでOPになるとは決まってなかったけど


完成したアニメで七人とcoldrainが合わさるのを見て


ほんとにやって良かったなって思った


Sunlight was the only thing that felt right before I came here

But inside it feels like it keeps raining

And every drop is like the tears we couldn’t cry

Because outside we were all alone

But this place gave us something that somehow made us strong


ここに来るまでは日の光が唯一気持ちのいいものだった

でも中では雨が止むような気がしない

1粒1粒は今まで流せなかった涙のように

外では孤独だった僕らにもこの場所は強くなる何かを与えてくれた


If there’s a place inside this world

Where hopes and dreams are not yet lost

We’ll stand as one against these walls

And fight this fight forevermore

If there’s a place inside this world

Where we must go back to once more

Until the day we find that place

We’re not alone


この世界に夢や希望が消えていない場所があるのなら

僕らは1つになってこの壁に立ち向かい戦い続ける

この世界にもう一度戻らなくてはいけない場所があるのなら

その場所を見つける日まで僕らは1人じゃない



Masato