My friend M is very energetic, cheerful, loves to eat and is a great cook.

We met about 30 years ago through my husband. She was his colleague.
We hit it off from the first time we met.We became even closer after we started taking cooking classes together.
We liked similar things. We had a great time going out together, shopping, eating, and visiting each other's homes.
 Whereas I was out of touch with trends, she was always following them.The information she shared with me was always very  exciting. I like people who inspire me.She is precisely  kind of person.
We both had sons at the same time and became close family friends.
However, due to her husband's work, they moved away 20 years ago.
I miss them, but we still keep in touch on line and see each other about once a year.

I hope to travel with them again when Corona settles down.

私の友だちMはとてもエネルギッシュで、明るく、食べることが好きで、料理が得意だ。
私たちは30年ほど前に夫を介して出会った。彼女は彼の同僚だった。
私たちは初めて会った時から意気投合した。
彼女と一緒に料理教室に通い始めてからは、いっそう仲良くなった。
私たちは好きな物が似ていて、一緒にでかけて、買い物したり、ご飯を食べたり、お互いの家を訪問したり、とても楽しい時間を過ごした。
私があまり流行に疎いのに対して、彼女は常にそれに敏感だった。
彼女がシェアしてくれる情報は、私をとてもワクワクさせた。私は自分に刺激をくれる人が好きだ。彼女はまさにそんな人だった。
私たちは同時期にお互い息子を授かり、家族ぐるみで仲良くなった。
しかし、彼女の夫の仕事の都合で、彼らは20年前に遠くに引っ越してしまった。
寂しくなったが、今でも私たちはLINEで連絡を取り合い、年に1回ほど会っている。

コロナが落ち着いたら、また一緒に旅行に行きたいと思っている。