*ランチ* | You ⋆『I ♡ You…』

You ⋆『I ♡ You…』

I'm happy life very
I gave birth to a daughter
My mother pretty good!
Treasure of precious me
Every day, I am filled with joy

My diary
What I like
Cosmetics and fashion
and food
I want to recommend that all





今日は張り切って朝から出かけましたんで

お腹ペコペコー





「ピコペコ~」
って娘にも言われたことやし


和食大好き親子やから


娘のん
photo:01




私のん
photo:02





娘さん
結局唐揚げ一個とおにぎり3口と私のお味噌汁と私の魚食べてね


ごちそーさまやて!



やっぱり一人前を分け分けしたらよかったなー



でもキティちゃん可愛くてよかった!







今からまたオモチャやろなぁー(笑)








coco