いつもご利用ありがとうございます
Macey(メーシー)ちゃん(奥)ラブラブと、Moe(モウ)ちゃん(手前)ラブラブ

Thank you for always using Pet Sitter.
Macey-chanラブラブ and Moe-chanラブラブ


女の子達のおうちを訪ねたとき…

When I visited the girls' houses...


女の子達はクローゼットの中で休憩中zzz

The girls were resting in the closetzzz


お掃除の後に女の子たちをおやつにお誘いすると……

When you invite the girls to a snack after cleaning...


今回はMoeちゃんが先に食べに来てくれましたニコニコ

This time, Moe-chan came to eat first.



Maceyちゃんはとってものんびり屋さんでしたウインク

Macey-chan is very laid backウインク



おやつを食べたあと……

After Macey-chan came to eat snacks ......



「おいしかったね」と挨拶してくれました照れ

"It was delicious," he greeted me照れ


おやつを食べたあと、振り返って「お昼寝するね」と言ってくれた様でしたニコニコ
 
After eating her snack, she turned around and said, "I'm going to take a nap."ニコニコ


Moeちゃんは久しぶりにおもちゃで遊んでくれましたルンルン

Moe-chan played with a toy for the first time in a whileルンルン


このあとそのままお昼寝しました照れ

She took a nap after this照れ


かわいい女の子達、ありがとうございました
また会えるのを楽しみにしています!!

Thank you again, dear girls.
I look forward to seeing you again!!