「  東ヶ丘団地簡易郵便局」


〒 818-0121
福岡県太宰府市青山2-5-7





貯金窓口1つ、
郵便窓口1つ、
お隣が公園、反対隣が公民館、住宅街ど真ん中にある小さな郵便局でした。




小さな郵便局ですが、次から次へとお客さんが来て一番多い時は5人のお客さんがいて...


ぎゅうぎゅう。


今なら間違いなく3密です(笑)

手作りの鉛筆立てがありましたよ~。




頂いた局名スタンプはこんな感じでした。





今日もお立ち寄り頂きありがとうございました。


お立ち寄りの皆様が明日もこころ穏やかな1日を過ごされますように...
(*´∇`*)


゚+。:.゚゚.:。+゚゚+。:.゚゚.:。+゚゚+。:.゚*゚゚*゚.:。+゚





「 Higashi gaoka post office 」


2-5-7, aoyama
dazaifu-city
Fukuoka, Japan
818-0121





This post office was near by Dazaifu shrine.

There was housing place.
Because many customer were in there, even if there were pretty small.





It's classic atmosphere post office.
(///∇///)






Stamp was below.......




Thank you for your visiting!
I wish you would enjoy tomorrow.
Have fun!
See you soon.
(*ノ´∀`*)ノ