「御笠郵便局」

〒 818-0004
福岡県筑紫野市吉木2512-6




貯金窓口1つ、
郵便窓口2つの郵便局でした。

待ち合い用の青い長椅子が3つありました。
(* ´ ▽ ` *)♪




お客さんは1人いらっしゃいました。




局内にはFMラジオが流れていました。




東京2020に向けて
世の中が活気付いていた頃でしたねぇ。

...(* ´ ▽ ` *)


綺麗な郵便局でした♪
こちらに立ち寄った後、竈門神社にお参りに行きましたよ。
( ≧∀≦)b




鬼滅の刃の聖地☆と言われ参拝客がどっと増えた様な気がします。

結婚式が行われていました。
さすが縁結びの神社です!

紅葉をバックに素敵な写真が撮れたでしょうね~





頂いた局名スタンプはこんな感じでした。




今日もお立ち寄り頂きありがとうございました。


お立ち寄りの皆様が明日もこころ穏やかな1日を過ごされますように...
(*´∇`*)


゚+。:.゚゚.:。+゚゚+。:.゚゚.:。+゚゚+。:.゚*゚゚*゚.:。+゚




「 Mikasa  post office 」


2512-6, yoshiki
chikushino-city
Fukuoka, Japan
818-0004





There was very calm place.
It's beautiful post office, isn't it?




I went to Kamado shrine next here.
(*´∇`*)☆

Many people visited Kamado shrine recently.
Because it was called they  have relationship for comic of Kimetu no Yaiba.





You would find million ' Ema ' which was draw of Kimetu no Yaiba.
(((o(*゚∀゚*)o)))

I love ' Kimetu no Yaiba ' too.

It's fantastic time for colored reaves.





Stamp was below.......




Thank you for your visiting!
I wish you would enjoy tomorrow.
Have fun!
See you soon.
(*ノ´∀`*)ノ