無事に終わりました | Chimneys ENGLISH Schoolのブログ

Chimneys ENGLISH Schoolのブログ

福岡県糟屋郡宇美町の英語保育 認定こども園 Chimneys ENGLISH Schoolです
Chimneys English School was established in 1996, in Umi-machi, Fukuoka, on the island of Kyushu, Japan

お天気が心配でしたが

(雨でしたが・・・・雨雨

 

無事に終わる事ができました

 

終わったというより、

 

Start です爆  笑爆  笑

 

 

明日から

 

2024年度

 

本格的にスタートします

 

Startにあたり・・・

Opening Ceremoneyを見届けていた

Bearくん・Bearちゃんに

インタビューをしました

 

ニコニコ「What do you think  of  today's Opening Ceremoney??」 

 

くま「It waa great!! The Bear class students looked very nice in their Chimneys uniformキラキラ

 

 

 

 

 

 

 

ニコニコ「And you, what was your impression of today?」

 

くま「They seemed to be  really looking forward to Bear Class」

 

 

 

 

 

 

 

 

ニコニコ「Please give us a message for our  Bear Class frieds」

 

くまくま「Let’s have a lot of fun togeter!!」