アイリスラズリ | 村主千香オフィシャルブログ「今日のツボ」 Powered by アメブロ

アイリスラズリ

この度、姉がIris Lazuliという
オンラインセレクトショップを
オープンしました。



姉のサイトから

選手の時代から、色々な国を旅する度に、
「こんな品を日本の皆様に紹介したい」また、
「日本の こんな素晴らしいものを世界の方々に知っていただきたい」 と 思っていました。


アイリスは、 ギリシア神話 に登場する 虹 の 女神 です。
そして、ラズリの語源であるlazhwardには、天空という意味があります。


私が選んだ、よりすぐりの品が、みなさんを幸せの世界へと
導く虹のような架橋となったらいいなと思い、
このサイトの名前をつけました。


皆様の笑顔が拝見できるよう、努力していきますので
よろしくお願いします。




I start to the online shopping site.


Iris lazuli


http://irislazuli.com/


When I travel around the world,I always thought
how can I introduce such a nice things to Japanese or 
how can I introduce such a nice Japanese things to people who lives out of Japan.


Iris is one of the goddess in Greek Mythology and means rainbow.
Lazuli...original word is lazward and means sky


I wish that these goods on my webshopping site can take you to happy place and I wish my site can be like rainbow blidge to there


I will do my best to implove this site so please come and join



ちゃ~お~

xoxo
Chika