​Great Japanese Restaurant again 

How to judge​どのように評価するか?

Evaluation(評価項目)

1. Knowledge (調理知識)

料理の素材や特徴に関する知識。

Knowledge of ingredients and characteristics of cooking.


2. Relationships with customers(顧客との関係づくり)

顧客との錦密なコミニュケーションによる関係づくり。

Building relationships through communication with customers.


3. Manner(マナー)

身だしなみ、接客態度。

Personal appearance, customer service attitude.


4. Coordination with other departments(他の部門との協調性)

他部門とよ協力、連携。

Cooperation and collaboration with other departments.


5. Mentoring newcomers(新人への指導)

新人の能力開発、レベルアップのための育成計画の立案、実行。

Ability development of new employees, drafting and executing a training plan for leveling up.


6. Cost(コスト意識)

材料費、人件費、水道光熱費への意識。

Control of F, L and E.


7. Improvement and Propsal(改善と提案)

業務改善に関する提案。

Suggestions for business improvement..


8. Complaint handling(トラブルの対応)

クレームへの的確な対応と再発の防止。

Accurate response to complaints and prevention of recurrence.


上記のをベースとして評価していきます。