Hello~
Long time no see, those time I didn't wrote sorry for that >__<
There was test you see (ended last week tho xD)
I actually was lazy to write but anyway~

こんばんは (^-^)/
久しぶり~
ブログ書けてませんすみませんでした! m(_ _ )m
テストがねやっと終わった!
先週で 笑


That wednesday was the drama "Sign" 's character introduction!
It was very interesting and funny
(Dori what kind of character are you playing huh.. super koukousei xD)
Erm, for the dinner I went to eat with Mayu and the others! ^^
We ate takoyaki and it was sooo yummy >w< (My love for takoyaki is beyond expectation)
And she also gave me a present (thank you so much >w<)
Here it is~

水曜日ドラマ「サイン」キャラクターの紹介でした
見ました、このドラマ絶対見るよ! (^_^)v
そして夕食はMayuたちと一緒にたこ焼き食べに行きました
美味しかった~ ≧(´▽`)≦
そしてプレゼントももらった


$「under the same SKY...」
Mine is the green one! (Cute isn't it?)
She bought that from when she was in Japan (probably in the Kiddyland xD)
a green frog...
In the pic there's anyone right~
Pink, blue, green, yellow...
Amane, Fukurou, Kakeru and Teru.. xD

はいこれーー
みどりのカエルは私の
Mayuちゃんからのプレゼント
日本に行ったとき
これを買えました
グリーンFROG
写真でみんなそろったよね 笑
ピンクブルーグリーンイエロー
アマネフクロウカケルテル 笑


By the way I also received B&W!
So I saw it and it was really funny!!
Devils and angels' boss are sooo handsome (as expected of Kimi-chan and Tom)
And the tomodachi guy, omg Imai's role are always funny xD

そういえば
昨日BLACK&WHITE見たよ!
すごく面白かった о(ж>▽<)y ☆
悪魔と天使のボスカッコイイ~
友達テレビおかしい~ (≧▽≦)


Well well it's all for today (fangirled too much already)
Tomorrow I'm gonna see Arrietty! ^^
It's finally broadcasting here in France!
I'll also get my calendars Dori and Kimi-chan from Mayu (going to see her again quickly because she's busy)
So bye bye~~ (^-^)/


まー
今日はこれだけです
明日借りぐらしのアリエッティ見に行く
やっとフランスで放送できた~
それと通と公ちゃんのカレンだー受け取るよ (^-^)/
ではバイバイ~



BGM : マセ恋歌 - バルシェ